Mooi!
Hoe is het clean nu met deze combi, mooi glazig of wat platter?
Printable View
Mooi!
Hoe is het clean nu met deze combi, mooi glazig of wat platter?
Inderdaad veelzijdigheid, ik speel in een classic rock bandje, symphonic metal, en wil ook nog een folk-achtig bandje. Verder vind ik hem eigenlijk gewoon beter klinken als de TSL en DSL, maar das smaak. Vooral de Clean van de JVM is echt stukken beter, meer richting Fender zeg maar. Daarnaast wil ik nog een Gibson Flying V halen, die past dan inderdaad wat meer bij Marshall.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riky
Het Clean van deze combi is eigenlijk super! Helder, vol en eigenlijk precies zoals ik hem wil.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Tsl en Dsl verslaan is niet zo moeilijk! Niet dat een strat niet past bij een marshall, maar uit deze marshall haal je ook dikke high gain, en dat wil een s-s-s strat vaak niet;) Flying V is ook tof! Waarom geen LP? perfecte combo imo...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimiDylan
Gelukkig heeft mijn strat noiseless pickups, dus het is al wat minder erg. Uhm, een flying v omdat ik deze qua uiterlijk gewoon echt super vind!! Het gaat hier om de 67 Re-issue in het wit. Daarnaast omdat ze heel erg scherp geprijst zijn op het moment. 1050 euro voor de bovengenoemde. Daarnaast ben je gewoon heel snel erg veel geld kwijt voor een LP, en heeft iedereen er al een. Qua tone is Flying V op zich wel te vergelijken met LP, misschien iets doffer, maar dat los ik wel op met me vingers :PCitaat:
ok top! Ik vind V's niet handig, maar wel heel tof! Zeker in het wit! goede keus dus!
Inderdaad, wel eerst even me rekening uit het rood halen, en me pedalboardje bouwen :PCitaat:
En mijn nieuwe stackje:
http://www.van-zuiden.nl/robbert/pho...008114_550.jpg
Heb er nu tweemaal op kunnen spelen in de oefenruimte en ik vind het een lekkere amp. Moet nog wel even wat sounds zoeken maar het prikt allemaal zo lekker door de mix heen. Beide kanalen zijn heerlijk. Heb tot nu toe nog geen pedaaltjes geprobeerd, eerst de amp maar even leren kennen..
vet!!! Nog nooit live gehoord, maar uiterlijk staat me (zoals gewend van Bogner) wel aan!
Zeker mooi, dat bogner spul! Veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken gok ik! :D
Thanks, gaat wel lukken. Zondag kan ik hopelijk weer pielen :)