Ik koop m'n klitteband in de stoffenzaak om de hoek.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Kost bijna niets :)
Printable View
Ik koop m'n klitteband in de stoffenzaak om de hoek.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Kost bijna niets :)
Dat spul wat je bij je stoffenzaak koopt, is niet het Duo-Tec klitteband, dat Conrad en Jukebox verkopen.
Dat klitteband is 'industrial strength' EN het heeft geen 2 verschillende delen (stoffig/haakjes), maar 2x de zelfde soort paddestoeltjes die op elkaar inklikken/haken.
Ik heb mijn Tubefactor (best een groot en zwaar pedaal) met 4 stukjes Duo-Tec vastzitten van 1cm x 2,5cm. En ik kan aan m'n Tubefactor m'n pedalboard (19kg!!!) optillen! Probeer dat maar eens met je huis-tuin-en-keuken-velcro.
Het advies is dan ook bij Duo-Tec: gebruik WEINIG! Want zeker met boutique pedalen, zou je ze wel eens flink kunnen beschadigen, wanneer je gewoon de hele laklaag van de bodemplaat ermee afrukt. :chicken:
Ik geloof helemaal dat dat spul bij Jukebox veel sterker is. Maar gezien het tempo waarin ik mijn pedalboard verander wordt dat een kostbare zaak.
Mijn board heeft stock al zo'n onderlaag en ik heb dus alleen de kant van de pedalen nodig. Tot nu toe geen enkel probleem gehad met dat simpele pul dus voorlopig houd ik het daarbij.
Is btw ook makkelijker los te krijgen, zonder met m'nhele gewicht aan een pedaal te gaan hangn :)
En nogmaals: De HEMA verkoopt dit spul ook (alleen heet het dan niet duo-tec). Het is dan wat duurder dan bij Conrad, maar scheelt je de verzendkosten die zeker voor kleine pakketjes ridiculously hoog zijn bij Conrad.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
http://i72.photobucket.com/albums/i1...s/IMG_2942.jpg
Tadaa, mijn pedalboard. Niet zelfgemaakt, maar het bord was wel een koopje :cooler:.
Hoe heet die toei van de HEMA?
Update:
http://users.pandora.be/brike/DSC00004.JPG
Masotti gearriveerd.
Gaten in board voor George Ls en Voeding.
Board geschilderd in 3 lagen, 1 laag primer, 2 lagen dekkende verf.
Van de week velcro vastmaken en alles wiren. (Wacht nog op een paar pluggen.)
Heeft me nog niks gekost, buiten de pedalen natuurlijk... :)
Ik had van jou een héél uitgebreid board verwacht!:D
Anyway, wat is dat voor wah?? Die Xotic-effects, mooi ding!
Verwachtte je uitgebreid? Waarom? :)
Speel moet al niet veel uitgebreider worden, ik zing namelijk ook en laat het echt subtiele werk over aan de andere gitarist.
Wah is een MSD Silvermachine, staat ook al redelijk wat over geschreven op dit forum. Switchless, noiseless, makkelijk te tweaken en super klank!
Xotic RC is een prachtige booster... Heeft nauwelijks gain maar klinkt oo zo lekker. 3 boosters lijkt wat veel maar ze hebben elk hun karakter en hoeveelheid gain. Bovendien zijn ze oh zo dynamisch.
Dit pedalboard kan zowel met m'n Savage SE als met m'n XTC gebruikt worden. Gewoon andere footcontroller oplakken.
Volgend project wordt een carrying case...
Tsjah, ik had een bepaald beeld bij Josdevos en daar hoorde een groot board bij. Ik heb een tijdje terug de AC-booster van Xotic getest, ook een erg lekker ding! Er staat als het goed nog een topic van mij over dat ding.