classic is goedkoper.
nu vervangen door traditional.
Printable View
de classic antique (2007 modellen) zijn wel wat meer dan de gewone classic. maar die hebben dan ook niet de bekende 'pisgele' inlays. en hebben binding rond de kop.
Ik ken de classics met de humbuckers zonder kapjes, 1960 op de slagplaat en 'Classic' op de trussrod cover. Nu dus de Traditional, weer wat geleerd!
De Standard is er nog gewoon toch? Overigens heeft een vriend van me onlangs nog een nieuwe Classic gekocht!?
mja wat is nieuw? nieuw voor de koper? de gitaar kan er wel al een paar jaartjes hangen. Maargoed als ik het goed heb zijn de classics stopgezet in 2008, en vervangen door de 'standard pro'.
ik kan er naast zitten hoor:hide:
Classic is gewoon het zelfde als de Standard op een paar erg kleine dingetjes na. Grootste verschil is dan nog wel de dunne hals, dunner dan op de Classic krijg je ze niet. Misschien waren ze ooit goedkoper dan de Standard maar dat kan niet meer dan 100 euro hebben gescheeld.
Als jullie denken dat dit een super deal is dan volgen jullie de markt niet helemaal. Als je tenminste nog van markt mag spreken. Een Gibson voor een redelijke prijs verkopen is nogal lastig dezer dagen. En de de uitvoering met de zwarte lak brengt nog altijd het minst op.
Ik denk persoonlijk dat de verkoper blij mag zijn met 1200.
Zijn jullie trouwens helderziend, of hoe weten jullie anders dat dit een goeie deal is? Ik zie nergens een prijs staan, ik zie alleen bieden vanaf 1000.
Classic is trouwens opnieuw in productie genomen omdat het model toch wel populair bleek
is er niet ook een verschil in de carve van een classic tegenover een standard?