Voor een winkel is het goedkoper een nieuwe in te kopen.
Printable View
Voor een winkel is het goedkoper een nieuwe in te kopen.
Er staat nergens dat hij niet gebruikt is, misschien heeft hij hem een tijdje thuis gebruikt en kan hij hem nu niet meer terugsturen.
Nu nou, jij durft! Ik heb op dit moment een lading spullen uit mijn studio (geen gitaar-dingen dus) op Marktplaats staan. Alles gebruikt, maar alle door mij nieuw aangeschafte apparatuur in de originele verpakking, met handleidingen en de facturen heb ik ook in mijn boekhouding zitten. Ik heb bijv. een Roland A-880 midi-patchbay ( uit 1988 ) verkocht in originele doos, plastic en met handleiding. De koper wist niet wat hij zag toen het pakket binnen kwam! Ik bewaar alle dozen op de zolder boven de studio juist voor het geval ik dingen weer wil verkopen! Hoezo 100% gejat....???? :stop:
Er stond ongeopend in de advertentie... dat stinkt toch wel (een beetje)...
Ik begrijp de twijfel niet , veel winkels nemen iets niet meer terug .De bon zit erbij .
Eigenlijk wel herkenbaar... ik heb hier nog zo'n 16 sporen recorder met HD van Yamaha staan. Twee keer aangezet en mij zitten ergeren aan het handboek dat er bij zit (da's dikker dan de gemiddelde Simon Vestdijk roman). Ook veel te ingewikkeld voor mij om direct mee te werken..Kortom: er staat ongebruikte zooi van 900 euro hier. Op één of andere manier komt er maar niet van om dat ding te koop te zetten.
Niet ongeopend, volgens mij. Dan had je overigens wel een punt gehad!Citaat:
Als nieuwe AXE FX II. Laatste en beste preamp/effectsprocessor van Fractal audio. Al dan niet in 1 koop met de bijbehorende MFC-101 footcontroller. 1 netwerkkabel en gaan! De mogelijkheden zijn oneindig. Voor wie alleen het beste goed genoeg is...
Axe FX2 (nieuw 2300) nu 1950 vaste prijs
MFC-101 (nieuw 750) nu 600 euro vaste prijs
Samen 2500 euro!
Beide apparaten zijn het huis niet uit geweest en zitten nog in de originele verpakking met bon, handleiding etc.. Ik heb simpelweg te weinig tijd me in de apparaten te verdiepen.
Dat je heb je nu toch net gedaan....? ;)
Nee, nog niet helemaal ;) ik ben nog steeds aan het verzinnen of ik ooit zin heb om met dat boek op schoot te gaan zitten leren hoe ik op redelijke vlotte manier opnames maak.
Mijn punt was dat ik wel snap dat je een bak geld uitgeeft aan iets dat verder ongebruikt door het leven gaat.