Wat ziet die 82'er telecaster er smakelijk uit, zeg. :)
Printable View
Pepe, je maanden hebben 21 dagen ..
pepe, damn man, wat een mooie collectie!
Very tasty!!
Geen enkele steelstring?
Prachtig, Pepe! Nu nog een Rickenbacker!
Jamaar jamaar.. ik ben geen verzamelaar he, dit is geen collectie (..okee, dat klinkt niet sterk...). Het is geen spaar ze allemaal. Het kwam een keer binnen en is blijven hangen.
Een handvol gitaren is eigenlijk al meer dan genoeg (ook een wankele bewering in dit kader...)
Met een Rick zou ik niet zoveel kunnen aanvangen. Een Jaguar daarintegen...
Ik dacht dat je inmiddels enkele Smith strats had verkocht, maar blijkbaar bevallen ze je nog uitstekend. En die gouden, is dat de beroemde gold on gold, of ook 'gewoon' een Smith? Normaal herken ik ze meteen aan de typische headstock, maar die staat er net niet op. :)
Hoewel....., die brug. Die zat toch niet op de gold on gold, of juist wel? ::dontgeti:
Sjeeses, het wordt tijd dat ik dat boekie weer eens tevoorschijn tover. Vroeger kon ik 'm van voor naar achter woord voor woord opdreunen uit mijn blote hoofd. Dat waren nog eens tijden. :D
Die brug is een beetje raar, er hoort een gold vintage trem in te zitten maar dit is een all brass van Gary Kahler die Fender in The Strat gebruikte en ik houd het op een factory install want die trems kon je nergens los krijgen en Fender deed dat mix&match all the time met die gitaren.
Van mij mogen al die strats weg behalve de '74. Ik zet ze wel eens te koop maar iedereen wil inruilen en daar schiet ik niks mee op he.