Ik ben blijkbaar de enige (een van de weinigen) die geduldig wacht tot vrijdag?
Printable View
Ik ben blijkbaar de enige (een van de weinigen) die geduldig wacht tot vrijdag?
Ik wacht ook wel.
ik vind het niks, net als ik eigenlijk alle muziek van metallica niet leuk vind. De productie vind ik ook ronduit lelijk te noemen. Maar dat is ook maar een mening natuurlijk.
Je kan het hele album ook gewoon luisteren op de 3voor12 luisterpaal...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
En het wordt vandaag helemaal voorgesteld op studiobrussel.
Ik ga morgen na school mijn cd halen :P Ik vind het zwak om muziek te downloaden voor de cd uit is. Daarna, tsja, liever dat eigenlijk.
ik heb nog maar enkele nummers gehoord, maar denk wel dat ik hem zal kopen
ik zit al een tijdje af te tellen, en morgen is het eindelijk zover :satisfie:
Die 'Bow down' is dan ook geweldig :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RRRobin
Of "ALL NIGHTMARE LONG"!!!!!!!!
IK heb hem al helemaal grijs gedraaid en netjes besteld bij Bol.com. Morgen ligt dan ook de limited edition in de bus. Ik kan me niet voorstellen dat die ouwe rockers zich druk maken over het feit dat ik hem al een weekje luister.
Hulde voor die gasten, wat een vette cd zeg. Ze hebben zichzelf helemaal opnieuw uitgevonden. Eindelijk kunnen ze hun setlijst weer een beetje uitbreiden met nummers die het publiek wel wil horen.
Het is dan ook een héél vette plaat ;)
Ligt alvast in het CD rekje :)
Ik vind eigenlijk alle muziek van Rhianna niks, maar ik ga toch de nieuwe plaat van haar luisteren als die uitkomt, want misschien vind ik het toch ineens wel leuke muziek...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fivelastwords
Of zo?
Anyway: enige nummer wat ik tot nog toe heb gehoord is die single, waarvan de (een beetje pattriotische) videoclip op high rotation staat aan het begin van de nacht bij MTV. Dat nummer is in mijn ogen inderdaad een beetje een verzameling van alles wat hiervoor kwam. Het is natuurlijk een soort nieuwe 'One', zang en zanglijn hebben veel van black album t/m reload, de breaks aan het einde van de secties in het eerste deel roepen (bij mij) StAnger herinneringen op en het laatste stuk is meer het oude metallica, inclusief harmonische solo's.
Het nummer in totaal begint wel te leven. De zanglijn en zang zelf vind ik een beetje gekunsteld in het eerste deel en de breakjes in dat stuk vind ik ook wat geforceerd (niet mijn smaak, bedoel ik eigenlijk). Maar over het algemeen heb ik er wel een goed gevoel bij.
Ben benieuwd naar het hele album, dat ik denk ik vandaag maar eens ga halen.