ja natuurlijk! :D :chicken:
Printable View
Er staan wel meer tele's er niet bij maar volgens mij hoeft dat ook niet als het jouw ideale collectie is....
On topic: ik wil meer Tele DELUXE's zien!! :)
Bij deze toch een fotootje wat m'n Esquiretje toch wat meer recht aandoet. Ik ben geen held met de camera en snap geen fuck van dat ding van mij, dus dit is al heel wat.
Anyway, mijn olijfgroene, linkshandige (het wachten is op de spiegelbeeldgrap...), Zwier Esquire;
http://i497.photobucket.com/albums/r...S8000783-1.jpg
M'n beste gitaar tot nu toe. Speelt erg fijn, klinkt als een tele (duh) en bovendien vind ik 'm er kick-ass uitzien.
Het enige kleine minpuntje vind ik het hooggebied in het geluid. Deze gitaar heeft een heel dik laag-midden, wat opzich erg fijn is en veel 'oomph' met zich meebrengt, maar het gaat wel wat ten koste van het hoog in het accoordenwerk. De hoge B en E zijn dan wat minder aanwezig. Hoewel, twee nadelen, maar het tweede wordt vanzelf verholpen door de tand des tijds. Hij mag er wat bespeelder uitzien van me.
Maar al met al ben ik er erg gelukkig mee!
Ziet er goed uit Jeroen!
Mooi Klaas, wat voor neck pickup zit er in? Ga mezelf een Esquire in elkaar schroeven. Kleur vind ik ook geweldig , zit zelf te denken aan British racing green.
Wat mij betreft is de mooiste gitaar van 2009 nu al bekend.
In de nekpositie niet één he, anders was het geen Esquire.:) in de brugpositie zit een Bare Knuckles 'Brown Sugar' element. Ik kende het element al, omdat ik in een '62 Custom tele ook een zelfde zetje had zitten. Vrij heldere, middige elementen. Het pakt in deze gitaar wel weer héél anders uit dan in m'n vorige tele, maar zeker niet slechter. De elementen komen ook eigenlijk pas goed tot z'n recht met meer gain. Iets waarvoor ik de tele gek genoeg destijds niet aan heb geschaft, maar wel een erg fijne bijkomstigheid is.