Moet je natuurlijk helemaal zelf weten en is bewonderenswaardig, maar iemand iets adviseren dat je zelf niet zou doen gaat wat ver natuurlijk :wink:
Printable View
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten en is bewonderenswaardig, maar iemand iets adviseren dat je zelf niet zou doen gaat wat ver natuurlijk :wink:
O, ik adviseer niets hoor.
Ik zou ook zeker niet het ene voor het andere inruilen.
dat bedoel ik maar dan zou je ook aan een mex kunnen sleutelen
zodat die ook beter wordt maar het punt is zoals je zegt dat een ruil tussen een richwood en een mex niet echt slim is en al helemaal geen 2 gitaren inruilen voor een richwood
wat dan wel weer leuk is is dat er al 70 pagina's volgeluld wordt over richwood, je zou bijna denken dat het over vrouwen gaat in offtopic.
Zijn we het eens :D
NU we het er toch over hebben: iemand wel eens een Epi Goldtop '57 RI gehad/bespeeld/gezien?
Is dat wat?
nee helaas niet maar lijkt mij zeker de moeite waard
mmmm....stond een mooie te koop voor weinig, maar die was al gereserveerd..
tuurlijk moet je geen fender mex tegen een RW inruilen, buiten beschouwing of de een beter dan de ander is (die discussie is nu ondertussen wel gevoerd, dus daar hou ik me lekker buiten) puur omdat de mex meer waard is...
ik zou ook nooit een usa fender tegen een betere tokai ruilen ofzo, puur omdat ik er dan op achteruit zou gaan als ik m ooit zou willen verkopen...
is ook niet de bedoeling om ze beide voor maar 1 RW in te ruilen, maar minstens voor 2! en misschien zelfs proberen om er 3 of 4 uit te slaan en ze dan te upgraden. standaard haalt een RW het denk ik ook niet bij een fender, zelfs geen mexicaanse denk ik maar de bedoeling is dan ook om ze te upgraden!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waayer
Tja LD, ff back to the point. een mex fender inruilen voor een Richwood lijkt mij nogal gek. Zo'n LP100 kan ik me goed voorstellen dat je die wilt inruilen voor een RW vintage tele. Maar ik heb ook zo'n apparaat en was er aanvankelijk blij mee, na de eerste bandrepetitie echter niet meer, het brugelement was zo microfonisch dat hij niet bruikbaar was.
Ik heb het ding in een hoek gesmeten en er een tijd niet meer naar omgekeken.
Inmiddels heb ik de Londoncity elementen van medeforummer Zjanke overgenomen die op zijn beurt weer Seymour Duncan in zijn LC heeft gezet. Sinds die tijd is de RW niet meer uit mijn handen te slaan. Niet alleen zijn de LC elementen niet zo microfonisch, ook klinken ze beter, vooral het halselement. Aangezien Zjanke de SD's weer een stuk beter vond, is er nog wel wat meer winst te behalen. Kortom, wel een goede gitaar mits je een elementen upgrade uitvoert.
NB: Gaat dit topic de 100 pagina's halen? :roll: [/quote]