ok bedankt :-D
Printable View
ok bedankt :-D
Maar dat lijkt me vanzelfsprekend, vooral voor gitaristen die nog niet op alles gespeeld hebben en niet die ervaring hebben.
Een gitaar kan er gaaf uitzien, maar dan kan er nog vanalles mis mee zijn of de gitaar past gewoon niet bij je of heeft niet het geluid dat je zoekt. Speel er daarom altijd op. Doe ik iig :)
Ook altijd handig om een versterker en wat pedalen uit te testen :)
Gisteren nog twee Richwood tele's uitgeprobeerd, een blonde met zwarte slagplaat en een blauw metallic met mint groene slagplaat. De blauwe was echt een aardig exemplaar. 138 euro en er zat een stikker op dat er nog 10 of 25 procent van de prijs afging. Daar kan je anno nu nog geen brood voor kopen :D
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LIGNUMdrummerke
Zou zeker geen richwood kopietje nemen of je moet er geld bij krijgen
en al helemaal niet je mex fender er voor inruilen want daar krijg je zeker spijt van voor zover je dat toch al niet krijgt als je een richwood koopt.
Want?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waayer
De zoveelse, niet onderbouwde, mening :roll:
Omdat ik een mex fender hoger inschat dan welke richwood dan ook
Omdat richwood zwaar overschat wordt
En omdat 2 gitaren inruilen in dit geval de epi les paul en de mex strat
voor 1 richwood alle verhoudingen te buiten gaan omdat je er in kwaliteit er zeker op achteruit gaat.
Richwood is zeker een leuk beginners gitaartje voor zijn geld maar je maakt mij niet wijs dat iemand zoals lignumdrummerke er blij van wordt als hij zijn gitaren inruilt voor een richwood
ah, dus jij "schat in".
Handig om erbij te zeggen dan.
Het zou zo maar kunnen dat je ook daadwerkelijk eens een Richwood in je handen had gehad....maar neee... :roll:
jazeker heb ik dat wel en daarom mijn standpunt tegenover richwood
Ik vind het leuk dat je blijft volhouden, maar zelfs de meest verstokte Richwood fans zouden nooit een Fender Mex 1 op 1 ruilen tegen een Richwood :roll:
Aan de Richwood moet nog wel het een en ander versleuteld worden, maar dán....
Ik blijf me idd met hand en tand verdedigen :-D