Zie het HNGD topic dat ik voor de Les Paul startte ;)
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...+les+paul+1998
Printable View
Zie het HNGD topic dat ik voor de Les Paul startte ;)
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...+les+paul+1998
De London City's staan inmiddels alledrie te koop. In de tussentijd aangelopen tegen een Sterling AX40 die ik erg goed vind. Er wacht een gitaar van St Blues op mij. De bluesmaster ll. En dan tegen het eind van het jaar een Gibson LPJ. En dan ben ik er voorlopig helemaal klaar mee.
Hey, je hebt er ook een Elitist tussen staan zie ik? Hoe bevalt ie ten opzichte van de Gibsons? Beter? Slechter? Anders? Je bent de eerste die ik zie die een eerlijk vergelijk kan maken namelijk.
Hoi Brum,
Er staan 2 Elites tussen.
de Elite is niet veel minder dan een Gibson (Standard, Traditional, Classic) en wel vele malen beter dan een Studio.
Totaal niet met Epiphone (ook Korea niet) te vergelijken.
Gewoon hele goed gitaren.
Ik heb er op het moment op marktplaats staan.
Klopt 100%
Ik heb 10 tallen versterkers gehad (ook Marshall buizenbakken)
De Vox Valvetronix is bij de juiste afstelling precies de sound die ik zocht.
(vandaar dat ik er ook 3 heb, mochten ze kapot gaan en niet meer te verkrijgen zijn)
Jammer dat ik hem je niet kan laten horen.
Die vox valvetronix klinken inderdaad helemaal niet verkeerd! Heb een tijdje de 30 watter versie thuis gehad als oefenversterkertje. Prima sounds uit te krijgen. Bij ons bij de muziekzaak staat de 100watt versie in het testhok. Heel veelzijdig kastje.
Inderdaad jammer dat ik dat niet kan horen!
Dan heb ik misschien een verkeerd beeld ervan, maar ik heb ooit over de 20 watter (kan dat?) gespeeld en daar heb ik werkelijk geen enkele deftige sound uit horen komen! Ik heb ook niet echt de kans gehad er veel aan te fine-tunen maar toch...
Hoi JaKemp (we wijken van onderwerp af, sorry hier voor) misschien is het de combinatie gitaar / element/ muziekstijl .
De sound die ik er uit haal zit ergens tussen Gary Moore en Michael Schencker.