http://www.backandforth.nl/RE-400-VS.jpgCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucluc
De 'oren' zijn iets anders, en de Fgaten zijn anders van vorm.
Printable View
http://www.backandforth.nl/RE-400-VS.jpgCitaat:
De 'oren' zijn iets anders, en de Fgaten zijn anders van vorm.
Nou als er nog zoveel details anders zijn, dan zal het wel niet uit dezelfde fabriek komen.
Dan verwacht je 2 exact dezelfde gitaren met een ander logo...
Ik heb een Tenson Western gitaar en daar staat made in Duitsland in.
Lijkt ook qua afwerking niet op mijn RW (echt veel minder)..
ok, bedankt. Ik vond de Richwood iets beter afgewerkt. De lak leek heel sterk op elkaar en de constructie ook. Ik weet ook niet hoeveel gitaarbouwkinderen er zijn in China; vast heel veel. :D
zekerCitaat:
eerst was t japan, toen korea, nu begint de 'goedkoopste productieplaats' naar china en indonesië te verschuiven
en dan, Richwood made in Ivoorkust?
marokko :D
ik heb niet echt de volle 69 pagina's doorgelezen, maar als ik t zo hoot is richwood absoluut te pruimen! zou ik er met een gerst hart mijn mexicaanse fender of epiphone les paul100 voor kunnen inwisslen, al dan niet beide? om een richwood kopietje in huis te halen? of is dit toch wat te ver gezocht? ik ben namelijk niet echt zo iemand die kan sparen en ik wil toch nog wel 2 gitaartjes bij en een basje. zijnde een tele, een ES335 en een jazzbas. dus nogmaals, zou het een goeie zaak zijn de epi LP100 om te ruilen? en misschien de mex strat ook? of haalt een richwood het niet bij een fender mex?
Een richwood haalt het niet bij een Fender Mex Strat, maar een London City schijnt er wel dichter bij in de buurt te komen. Die zijn wel ietsjes duurder dan een Richwood, maar ook beduidend beter.
De keuze is natuurlijk volledig aan jou. Ik heb zelf weinig met een LP100 van Epiphone omdat het de simpelste variant is van de LP.
Je moet ze gewoon zelf een keer uitproberen en vooral meerdere vanwege het verschil in afwerking.
is de richwood telecaster (met gouden logo) beter dan een squier telecaster???..
meestal zijn ze wel beter ja....... MAar je moet ze wel eerst testen want ik zou ze niet zonder ze bespeeld te hebben kopen.