oh, ik vond het nou juist wel handig. En als je verschillende settings heb, kun je nog met verschillende kleuren werken.
Printable View
Ik weet het, maar als je binnen drie minuten moet opbouwen scheelt het toch weer iets. Elke keer als ik mijn plankje uit mijn soft-case haal, zijn de knoppen toch weer verschoven/gedraaid. De stickers of de Fulldrive zijn misschien wel iets overdreven :)
Ik vind de Mercury box geen high gain pedaaltje, ik blijf het geluid wat eruit komt moeilijk te omschrijven. Ja, dat zijn mijn instellingen voor de fulldrive (toggle switch staat in de middenstand) en ja, mijn wah is het laatste pedaal voor in de keten!
Mijn Fulldrive stond ook compleet anders ingesteld hoor! Het is het enige pedaal waarmee ik nog veel met de settings aan het experimenteren ben. Ik blijf het een van de meest veelzijdige pedalen vinden, zolang je het maar voornamelijk als een 1 kanaals pedaaltje beschouwt.
Ah vandaar. Ik gebruik hem overigens wel echt als dubbel pedaal. Overdrive aan voor een bluesy randje, en dan de boost intrappen voor leads met meer sustain. Dat het volume niet toeneemt vind ik niet erg want er staat bij mij meestal een volumepedaal achter.
Dan moet je die fulldrive is op compcut zetten. Dan krijg je een prima volume boost. En als ik "kanaal 1" van de fulldrive dan te weinig gain vindt hebben gaat de volume van de compressor ervoor iets omhoog. Zo'n fulldrive reageert namelijk lekker op input volume.