Heb ik respect voor, maar je moet toch wel vreselijk benieuwd zijn. Stel dat je vanavond bij een vriend komt, die hem gedownload heeft, dat moet hels zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Printable View
Heb ik respect voor, maar je moet toch wel vreselijk benieuwd zijn. Stel dat je vanavond bij een vriend komt, die hem gedownload heeft, dat moet hels zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
Ik ben de cd op dit moment aan het luisteren. (Ik heb geen geduld en haal hem toch wel als hij uit is.) Het begint in ieder geval goed!
Wel grappig, ik ben aan het leren over de Hammett-zuurfunctie.
Het album klinkt erg GOED! Één schrale troost voor de anti downloaders, de gelekte mp3's zijn niet van hoogstaande mp3 kwaliteit (192 kbps) dus de uiteindelijke CD is echt wel het wachten waard!! Ik had de eerder uitgebrachte singles (mp3) op 320 kbps welke al veel voller en beter klinken. Ik ga 'Death Magnetic' ook zeker kopen met een muziekbon die ik een half jaar geleden voor mijn verjaardag heb gekregen.
Ik heb hem in 320 anders. Post zo wel een reviewtje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
That Was Just Your Life - Geweldige openingssong. Toen ik de cd opzette had ik geen hoge verwachtingen, maar als je dit nummer hoort kan je echt niet wachten hoe de rest van de nummers klinkt! Coole riffs die zo van RTL zouden kunnen komen. Erg coole vocals ook. Op de schaal van 1 tot 10 krijgt hij van mij een 9.
The End Of The Line - Het niveau zakt gelukkig niet na het eerste nummer in. In dit nummer wordt die coole bassriff gebruikt die we al eerder hadden gehoord in the new song die vorig jaar live werdt gespeeld. Begin is heel degelijk met coole riffs. Het eind is een van de beste stukken op de CD Imo. Van 1 tot 10 krijgt hij een 8.5/10
Broken, Beat & Scarred - Mijn favoriet van de cd. Geweldige riffs en supersolo. Wordt een favoriet op de live shows. een 9.5/10 van mij. Als je het niet gelooft ga je hem zelf maar luisteren, het is echt een tof nummer.
The Day That Never Comes - Tsjah, we hebben hem allemaal al gehoord. Het is geen slecht nummer, maar het gaf denk ik wel een verkeerd beeld van de cd. Ze hebben geprobeert een nieuwe one te maken en daar zijn ze maar gedeeltelijk in geslaagd. Een paar stukken in het nummer zijn super, maar het is geen topper zoals One. van 1 tot 10 een 7.5/10
All Nightmare Long - Moeilijk nummer om iets over te zeggen. Erg snel, erg coole riffs ook. Beetje pop vocals, maar wel erg lekker. ben benieuwd hoe ze dit live gaan spelen. I like it! 8.5/10. Jammer dat de cd nu inzakt.
Cyanide - Riffs zijn niet erg boeiend, overgangen ronduit slecht en de vocals zijn niet erg goed. Geen onvoldoende omdat sommig dingen toch wel erg lekker klinken. - 6/10
The Unforgiven III - Weet niet of het aan mij ligt, maar dit was heel teleurstellend. Intro beloofde al niet veel goeds en het nummer stelt ook niet veel voor naar mijn idee. Aardige lyrics, maar daar blijft het ook bij. 4.5/10
The Judas Kiss - Aanstekelijk refrein! Leuke riffs. Toch een verademing na 2 slechte nummers. Haalt net niet het niveau van de openingsnummers. 7.5/10
Suicide & Redemption - De instrumental! Had er veel van verwacht en ben weer teleurgesteld. Het is niet slecht, maar gewoon niet erg boeiend. Er zitten een paar leuke dingen in, maar ik had iets als orion of CoK verwacht. Op dit nummer had Robert kunnen schitteren..helaas. 7/10
My Apocalypse - Hebben de meeste ook al gehoord op de metallica site. Leuk nummer maar haalt ook niet het niveau van de eerdere nummers. Klinkt een beetje geforceerd af en toe. 6.5/10
Ik vind the unforgiven III fantastisch, alleen spijtig dat het niet de typische unforgiven opbouw heeft.
Ik vind het een goede CD, zeker in vergelijking met Load, Reload en St. Anger, maar het oude Metallica niveau haalt het voor mij zeker niet.. De gitaarsolo's zijn terug, das goed, de snare is nog steeds aanwezig maar niet zo'n smerige open snare. Er zitten zeker lekkere riffs in, en ik vind juist My Apocalypse een lekker nummer. The Unforgiven III is echt hét dieptepunt van de hele CD, bagger is het.
Al met al een prima CD, en hij zal dan binnenkort ook in m'n rek staan.
Ik vind de nieuwe cd ook echt super!!! Het enige nummer wat me niet echt bekoort is the unforgiven III, naast de hele goeie nummers en de mooie piano intro klinkt het een beetje geforceerd, de rest vind ik heel erg goed, met wat uitstekertjes, in mijn ogen de eerste 2 nummers, judas kiss en my apocalypse.
Wat vinden jullie van broken beat and scared en all nightmare long dan?