Met 15 posts? :D
Tijd voor een handzame tuner?
Printable View
Met 15 posts? :D
Tijd voor een handzame tuner?
ach joh. laat ze maar :)
Zo belangrijk is het hier toch niet. Gewoon doen waar jij zin in hebt.
Welkom op het forum en veel plezier.
Veel plezier met je hobby!
Hoi en welkom dan... :satisfie:
:makeup:
Dank u wel schizo910 en Nocki!:makeup:
Ach, je hebt zo soms van die types die denken altijd overal commentaar op te moeten geven! ;) Niets van aantrekken.
Welgekomen! En eigenlijk nog geen slecht idee met dat tunertje. Ik heb hier thuis net dezelfde, maar heb er nog niet aan gedacht hem op mijn pedalboard te bevestigen!
Ik zal deze discussie maar doorbreken door te zeggen dat het gewoon een gaaf boardje is! Zeker die micro POG, ben er helemaal fan van:mmmm:
Mijn pedalboard ga ik over 3 weken (na examens) nog maken.
(gebruik nu een oude gereedschapkoffer met piepschuim om de diepte wat op te vullen *schaamte*)
Gear tot nu toe:
Fender Tele custom > Dunlop Cry Baby > Boss DS1 > Big Muff Pi > Aphex Optical Compressor > Ibanez Chorus > Boss Digital Delay DD3 > EHX Booster > Amp (Fender Hot Rod DeVille 410).
Gear dat er binnenkort nog bijkomt:
Zvex Mastotron OF Fuzz Factory OF Red Witch Fuzzgod OF heeft iemand nog een andere suggestie? (Jack White, Black Keys, QOTSA Sound)
EHX POG
EHX Pulsar
Een goede noise supressor (want ruis is kut mkay :ok:)
(BTW: Ik vind het gitaarrascisme dat er geen Telecastersmiley is!!!)
Hmmm, Jack White zou je Big Muff al moeten trekken, dat is in ieder geval wat White gebruikt. Al speelt zijn Silvertone versterker op 10 ook een aardige rol.
De Fuzz Factory ben ik zelf niet zo van, hij kan heel veel, maar heel weinig is ook een beetje bruikbaar.
Ikzelf heb naast mijn, overigens wel gemodde USA Big Muff, een zelfgebouwde en gemodde Fuzz Face clone. Ben eigenlijk wel blij met de variatie aan sounds die ik daar uit haal, de Muff is donkerder en vloeiender qua tone, de Fuzz Face wat rasperiger, helderder.
De Red Witch Fuzzgod lijkt me van de demo van proguitarshop af echter wel een heel erg lekker pedaal :)