Idd jammer. Misschien wel handig om er altijd een screenshot van te maken en die bij de post te zetten. Hebben we er langer plezier van.... ;)
Printable View
ja dit was een pareltje :D
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...a_ind=104&fs=1
Ik weet niet of deze al een keer voorbij is gekomen (verkopert zit veel op MP) maar hij biedt dus aan om andere decals op een gitaar te zetten? Dus ook Fender als het moet? Daarnaast zijn er volgens mij weinig customshopgitaren van basswood, heeft de gilmour strat geen rosewood toets en dus klopt ie niet alleen qua hout en configuratie niet, maar dus ook qua uiterlijk niet. De volgende zin kon ik jullie ook niet onthouden : "Namelijk erg veelzijdig en met de bekende veelzijdigheid."
ja een hoop gebakken lucht, als gewoonlijk uit opperdoes.
prijs is volgens mij flink gezakt ondertussen :D
Weinig inderdaad. Ja hem mailen, maar of ie reageert en het voortaan niet meer doet lijkt me niet. Hoop niet dat iemand hier een Fender logo op laat zetten en hem over een paar jaar verkoopt. Dat dan eoa sul een basswood strat koopt en denkt dat ie een fantastisch apparaat heeft. Ach, dan duikt ie misschien hier wel weer op.
Maar er is veel aanbod en dat zou er alleen zijn als er veel vraag zou zijn. Hoewel we op dit soort forums idd continu roepen dat het echt echt niet kan zullen er genoeg zijn die het dan toch echt wel doen. Stiekum zijn er veel (waaronder ik) toch gewoon merkgeil.
Niet om het één of ander, maar met deze advertentie is toch niet zo veel mis? Een beetje hoog van de toren geblaat, maar met een vraagprijs die niet raar is, geen fake-decal, alleen maar de opmerking dat er een ander logo op kan. Je eigen naam misschien of wat dan ook! Ik begrijp ook wel dat er ook een Fender-decal op kan, maar dat moet er dan maar bij staan! En dat hij niet helemaal a la Gilmour is: dat ziet degene toch wel die geïnteresseerd is. We moeten hier niet doorslaan!
Of is niet alleen David Gilmour jaloers.... :seriousf: