Echt ontzettend knusse kiekjes. Altijd leuk om ze zo samen bezig te zien. Het zouden broers kunnen zijn, vind je niet? Die plaatjes op de gietaar zijn wel een beetje schrikken hoor :stop:
:D
Printable View
Echt ontzettend knusse kiekjes. Altijd leuk om ze zo samen bezig te zien. Het zouden broers kunnen zijn, vind je niet? Die plaatjes op de gietaar zijn wel een beetje schrikken hoor :stop:
:D
kvind cyanide en de day that never comes goed, maar er zit te weinig tempo in.
Het goede nieuws voor mij, is dat het meer naar de oude periode draait dan naar die st-anger-shit...
Ik denk dat ze het nog kunnen!
erg leuke CD, lekker voor lars dat ie gelekt is.
napster BAAAAAAD.
Vette plaat hoor!
Zeker niet hun beste, maar ik ga hem zeker aanschaffen!
Broken Beat & Scarred is naar mijn mening het vetste nummer. Oerdegelijk.
Ik vind het wel jammer dat hij al gelekt is en dat iedereen gewoon al vrolijk aan het downloaden is geslaan. Ik weet ook wel dat een groot deel hem ook echt wel zal kopen, maar toch vind ik het jammer. Ik ga hem zeker niet dowloaden (weet zelfs niet hoe!) en ben er zeker van dat ik na geduldig wachten er veel plezier zal aan hebben de 12de september.
Weet je, er zijn bands waar ik echt wacht tot ie in de winkel is tot ik hem luister (en dus koop), maar Metallica is er gewoon niet een van. Bevalt ie goed, dan koop ik hem, anders is het pech. Ik ga niet elk album dat ik wil luisteren kopen als ik hem al kan testdraaien hoor :)
Komt er een nieuwe Muse-album of iets dergelijks, dan wacht ik gespannen af :D
Ik vind dat Metallica te hard heeft geteased, dan kan ik het wel uitstaan dat de cd lekt.
Mijn mening is duidelijk érg verschillend van de meeste gitaarnetters, ik ben nogal erg anti-download. Maar ik wil er geen dowload discussie van maken, dus laten we het maar weer gewoon over Metallica hebben ;)
Ik wacht dus nog lekker tot 12 september :hippie:
Vriend Ganjaman had een hele rij links met foto's geplaatst. Door de tekst "hij is geleaked!", gevolgd door een hele rits links deed mij even vermoeden dat het o.a. links naar sites waren met de muzikale inhoud, maar dat was niet zo.
Waarschuwing uiteraard ingetrokken....
Ik geef je helemaal gelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2