vind ik ook, je hebt er amper genoeg!
( :) ff grappen tussendoor hoor)
Printable View
God damn, 34. Maar een keertje langskomen lijkt mij we leuk ja!
Even een ander vraagje, met een dergelijk collectie, hoe ga jij om met brandverzekering enzo. Want als dit boeltje de fik in vliegt, ben je er goed ziek van lijkt me. Of zijn die eigen builds niet tegen de daadwerkelijk waarde te verzekeren?
Ik heb een goeie inboedelverzekering. Ik ben aan het sparen voor wat extra speeltjes, dan kan ik alles verzekeren. Als alles af fikt kan ik nu plusminus de helft vervangen. Ik neem ook voorzorgsmaatregeken tegen brand... Inbraak, alleen zo lastig mogelijk maken maar goed, het duurt met 2 man ongeveer 40 minuten om alles uit en in te laden. Tegen die tijd hebben de buren allang de politie gebeld (fijn hoor, oplettende, coulante buren).
Verder. Die laatste foto die je postte kan (gedeeltelijk) door deze vervangen worden.
http://i9.photobucket.com/albums/a61...019_114553.jpg
Ah wat stratje ipv LP's. Zo te zien ook nog wat projectjes die afgebouwd moeten worden?
Wel fijn die buren, hopelijk zal het nooit voorkomen. persoonlijk denk ik dat het vreselijker is als je zelfbouw gejat/verbranden dan gitaren die je gekocht hebt. Daar krijg je waarschijnlijk nog wat voor terug, bij zelfbouw zal dat wel nagenoeg niets zijn? Los van alle uren die er in gestoken zijn.