En het schroefje in de slagplaat hoort toch meer naar het midden? http://www.mylespaul.com/forums/epip...thread-ii.html denk dat dat ook wel van toepassing is op gibsons:)
Printable View
En het schroefje in de slagplaat hoort toch meer naar het midden? http://www.mylespaul.com/forums/epip...thread-ii.html denk dat dat ook wel van toepassing is op gibsons:)
mn excusses voor het opjutten van jutter! ik was jaloers en kan de gitaar nu niet kopen.
uiteraard wens ik hem en een ieder succes met het verkopen en kopen van hout met metaal en wat plastic.
Onrechtmatig verkregen??? Zeg vriend, wat bazel jij? Dit moet je wel hard kunnen maken, want je kunt niet zomaar iemand beschuldigen! Laat mij maar even weten....
Wat wil jij nou? Wat bedoel je met 'onterecht'? Ik hoor graag even jouw uitleg!
Ben jij die gast die op de gitaar geboden heeft en met mij een afspraak hebt gemaakt en vervolgens niet komt opdagen? Wat voor figuur ben jij?
Ik heb Sjoerd zojuist een PM gestuurd en hem mijn excuses aangeboden. Hij bedoelde het positief. Nu ben ik wel erg benieuwd wat mesaman zijn beweegreden was om mij te beschuldigen van iets waar ik mij juist verre van hou.
onze 'vriend' jutter weet dat ik zn gitaar al veel eerder wou kopen,ik kreeg hem toen niet,hij wel! dit is in een eerder topic al ruim aan bod gekomen.
tevens is toen de grap gemaakt dat de gitaar * toch wel in een week of 3 te koop zou komen te staan* dus steek ik hem nu een beetje de gek aan, hij weet dat ik weet hoe het zit, en een paar anderen weten het ook. Ik vind het wel humor, maar dhr jutter volgens mij niet.
No offence of wat dan ook. iedereen weet toch dat ik over het algemeen alleen maar onzin verkoop op dit forum?
En hij weet ook dat ik inmiddels geen interesse meer heb in de gitaar. Dus ook niet een bod heb gedaan op MP en al helemaal geen afspraak. Want als ik dat had gewild had ik allang een pm gestuurd dat ik vol serieuze intresse was langs gekomen om hem te kopen.
Maar ik wil dat soort gitaren gewoon niet meer. Ik vind het hele verhaal inclusief pm een beetje overdreven. Ik neem aan dat Jutter het achteraf allemaal wel een beetje gesnapt heeft en ik het er misschien niet dik genoeg het er opgelegd heb.
dus, zeg maar, misschien.....
zal ik nu stiekum toch een bod plaatsen ;)
@mesaman:
Ik citeer jou even; ...'dit is gewoon fout, incorrect! de gitaar is onrechtmatig verkregen en wordt met verkeerde intentie verkocht!
Als iemand zoiets leest, dan denkt hij/zij er ook het zijne van. Daarmee zet je mij in een verkeerd daglicht. Ik heb reacties gekregen op jouw domme uitspraak, die ik beter maar niet kan citeren.........
Wat mij betreft is de kous af. Ik hoop dat je voortaan beter nadenkt wat je gaat zeggen voordat je een reactie geeft.
Je kan er mensen mee op het verkeerde been zetten.