onwijs gaaf filmpje zeg ! die solo is supercool ! vaag effect zeg of gewoon volume pedaaltje ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Printable View
onwijs gaaf filmpje zeg ! die solo is supercool ! vaag effect zeg of gewoon volume pedaaltje ?Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door minas
wat voor brug is dat op die tele, ik vind hem vet!!!
nope, oldschool de tape omgedraaid op de machine, het nummer achterstevoren horen en er een solo op fabrieken :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
en daarna dus mezelf reversed playbacken in het clipje :D
hey grey, die variax heeft net zo'n lelijke kop als mijn tijgerstratje :seriousf:
Nee man, die van mij is veeeeeel mooier. Wil je hem nog steeds kopen? Ik zit er toch een beetje over te dubben om hem toch weg te doen vanwege te weinig gebruiken.:satisfie:Citaat:
make me an offer I can't refuse :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
Ik denk er nog even over na ok? Ik vond laatst een bonnetje terug van 20 jaar geleden van een Ibanez roadstar, daar stond op dat ik 375 gulden terugkreeg voor de Tokai LP Goldtop die ik inruilde :satisfie: Nu gaat een Variax niet de status krijgen van Tokais uit de eerste helft van de jaren tachtig, maar ik doe niet zo snel meer wat weg.
keeman, geen stress :hippie:
Dank je. Dat is een Piezo Fishman brug. Geweldig ding!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leif
Dit kan ook met 'slow attack', staat op onder andere Zoom pedaaltjesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude
http://i101.photobucket.com/albums/m...arfamilie2.jpg
vlnr: 1986 Raimundo classical guitar; Ibanez RG 620 QM (Japan) w/ DiMarzio ToneZone (bridge) and PAF Pro (neck) pickups; customized Ibanez RG 320 FM w/ Bill Lawrence L500 (bridge) and DiMarzio PAF Pro 'zebra' (neck) pickups; Art&Lutherie (Canada) semi-acoustic; Fender Squier 'Fat strat'.
Mooi rijtje gitaren!!
Hier mijn pas uitgebreide gitaarfamilie:
http://i122.photobucket.com/albums/o...an/gitaren.jpg
V.l.n.r.: Squier Strat, zelfbouw (Seymour Duncun JB/Jazz model),mn net nieuwe Ibanez btb200, en mn main gitaar, Les Paul standard uit 2004. Ik denk dat de volgende een semi akoustische gaat worden :P
die twee zwarte vind ik de mooisteCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
Edit: Luc-O die RG 620 is ook prachtig, kan je daar eens eentje van in close up nemen?
De bas heb ik ook.. ma dan 5 snaar... :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
Ik kan me er maar over blijven verbazen hoe lelijk de meeste bassen zijn...
Ieder zijn mening.. ma de 5 snaar ziet r wat heavier uit dan de 4. :rockon:
Dat is ie ook iets qua gewicht denk ik, en qua geluid natuurlijk ook met een lage b snaar erbij. Ik vind het zelf ook een hele mooie(anders had ik em ook niet gekocht), mooie headstock zit er ook op, en verder gewoon lekker simpel- weinig tierelantijntjes-ontwerp. Ze hadden ook nog een epiphone firebird staan zon witte in de winkel. Mooi ding.. maar die was 450 euro, vond ik ff teveel voor een beginbasje.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 6-string
Zo'n epi custom lijkt me ook erg vet. Wat klinkt nou eigenliujk vetter? een epi Custom of een Gibson LP Standard? Die epi is toch veel dikker?
http://img382.imageshack.us/img382/4...0301zl3.th.jpg
mijn (bescheiden) gear:
marshall AVT50
Fender Mexican Strat arctic white maple neck
Squier standard Telecaster metallic black rosewood neck
ze zijn beiden even dik, maar wat denk je dat beter klinkt? een gibson of een epi? een gibson heeft mooi hout, een epi nogal junk...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braindead
6-string:
een strat met een Jag-brug? Grappig!
Volgens mij was het een Eko stratje....? maar weet niet meer zeker, ziet er wel gaaf uit vind ik!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
Bij deze....
http://i291.photobucket.com/albums/l...azy/Foto24.jpg
Links mijn Epiphone Les Paul Ultra met quilted maple top en cherry sunburst en daarnaast mijn Gibson Les Paul Std Faded Tobacco Sunburst
Hier ook maar even mijn nieuwe (ouwe) aanwinst (de 335) op de foto met enkele gezinsleden:
http://i158.photobucket.com/albums/t...SC00545web.jpg
vlnr:
MW sig tele
Martin DM
Guttlin Thin King
85 Fender Strat MIJ
Guttlin Fat King
67 Gibson ES 335
95 Gibson ES 135
82 Fender Strat 57 RI usa
die MW tele & die es135 :o
GASGASGAS
Het valt me op dat veel Epiphone bezitters hun headstock "toevallig" niet op de foto weten te krijgen. Wees toch trots op je Epi en show het gewoon! Ik kan me nog goed heugen hoe blij ik was toen ik eindelijk de 1100 guldens bij elkaar had en een Epiphone kon kopen. Vrijwel niemand is op een Gibson begonnen met spelen. Er komt zeker een moment dat je een echte LP kunt kopen vroeg of laat.
hear hear...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater
maar ja, dan post je je Epi op dit Forum en dan komt er zo'n knaap langs met 6 Gibsons en 4 Warmoths om even te zeggen dat je gitaar JUNK is.. krijg je dat weer..
Wie is dat toch? :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
ehh...Citaat:
een EPI LP geen echte LP :satisfie: ???
natuurlijk wel! welliswaar niet de naam van een Gibson ofzo maar toch een echte LP ;)...
NietesCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeiler
,..,.,
Een epi LP is zeker iets om trots op te zijn!!! HAHA IK HEB LEKKER EEN EPI LP DIE GIBSON KOMT NOG MAAR DE EPI GAAT ZEKER NOOIT MEER WEG!! :hippie:
Mijn nieuwste aanwinst (Japanse Fender Strat '57 reissue) met zijn andere elektrieke vriendjes.
http://img170.imageshack.us/img170/9606/hpim2637wn5.jpg
Vooral een mooie Edwards-Les Paul :o
Heb vanmiddag nog op een Gibson goldtop mogen spelen. Ik dacht ze te haten, Les Pauls, maar ik begin er toch gas voor te ontwikkelen.
WELCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
euh .. not:D
Even dik, okay. Maar de Gibson Custom is toch normaal gesproken dikker dan de Gibson standard? Ik zag laatst een filmpje op youtube van een gast die de epi en de Gibson Les Paul vergeleek en zei dat het verschil (afgezien van de pickups en hardware) niet zo heel veel uitmaakte. Er was wel verschil, maar de epi werd ook goed bevonden. Hij had het niet over junk hout....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
het filmpje van rockongoodpeople?Citaat:
zoja, heb ik ook gezien;)
hun geve ook goeie lessen
Ik ben trots op m'n Epi's! Niks geen schaamte. Het is belangrijker wat je er uit haalt imo.Citaat:
Orpheo lult ook maar wat. Epi's zijn prima. Gewoon lekker spelen :)Citaat:
dude, jij lult maar wat. een epi is gemaakt van mindr hout, en al gooi je er jaren 50 pafs in, een epi blijft als een epi klinken, en zal nooit geweldig worden. goed wel, geweldig niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
en een epi is even dik als een gibson. althans, hoort zo te zijn. Ik heb namelijk wel eens gezien dat ze een mm of wat verschillen. nou ja, dat de gibson dunner is. maar dat is dan waarschijnlijk een ouwe geweest. tegenwoordig zijn ze even dik.
een custom LIJKT dikker, maar is 't niet. de supreme is dat wel.Citaat: