Koop dan eerst de Richwood, voordat je gaat frezen.
(bovendien zijn die Chinezen niet echt goed in maatvoering, dat kan best onderling verschillen...)
Printable View
Koop dan eerst de Richwood, voordat je gaat frezen.
(bovendien zijn die Chinezen niet echt goed in maatvoering, dat kan best onderling verschillen...)
Wow, net een middagje door deze thread gebracht en ik begin zowaar op een richwood te gassen, misschien zo'n lp model maar es aanmeten, jammer dat ze geen SG's doen :cry:
Doe maar niet ketchup, ik heb ook een Richwood dankzij dit forum (en misschien wel dankzij dit topic) en het ding heeft een fijne hals en body, maar de elementen zijn zo microfonisch dat hij alleen op slaapkamerniveau te gebruiken is. Het is aardig speelgoed, waar je met upgrades een goede gitaar van kunt maken. Niets meer.
(Of ik heb natuurlijk net die ééééne Vintage tele die niet helemaal superfantastisch is ......... :-? )
:roll:
8-)
Gewoon zelf waxpotten of andere elementjes erin...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
nuh, die brugpu van die tele is teringtroep, da's algemeen bekend en dat ontkende niemand ergens in dit topic :D
daarom moet je die gewoon vervangen :)
[spam] zou iemand het aandurven om zijn Richwood te upgraden met mijn london city elementen :D Ik wacht op een voorstel [/spam]
met wat voor elementen heb je ze vervangen??? In je LC dan he.
Nou Javaca, waxpotten lijkt mij geen optie, ik heb de brugpu al een keer er uit gehaald en er zit vrij strak een of ander stuk isolatietape om, ik ben bang dat ik als ik dat er aftrek de koperwinding beschadig, dan doet hij het helemaal niet meer. Nu komt er nog vrolijk vogeltjes geluid uit (pieppiep) :-D
Nou Zjanke, zijn die LC dingen dan niet microfonisch? Waarom heb je die vervangen? Wat wil je er eventueel voor hebben?
Ik zit al een tijdje marktplaats/ebay in de gaten te houden voor nieuwe elementjes. Maar nog niets gevonden voor het bedrag dat ik inged88 heb.
Nieuwe SD's of zo zijn voor mij geen optie. Je stopt ook geen Ferrarimotor in een Opel Corsa.
tuurlijk wel, weetje hoe bruut. Nog cooler zou zijn om een ferrari motor in een skoda te bouwen...... :razz: :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
IK heb ook ijskoud SD elementen in mijn Sunn gezet, en scheuren dat dat ding doet.