Wauw, wereldschokkend.
Maar het kan wel handig zijn, maar ik ga m'n aansluiting er niet voor ombouwen :)
Printable View
Wauw, wereldschokkend.
Maar het kan wel handig zijn, maar ik ga m'n aansluiting er niet voor ombouwen :)
Als je maar weet dat het de bedoeling is dat de oude binnen 2 a 3 jaar compleet uitgefaseerd wordt...
Ik verwacht niet dat ik de mijne elk half jaar hoef te vervangen.
Ik steek hem altijd eerst achter in m'n pedalboard, en daarna pas in het stopcontact. Dit verhelpt het toch eigenlijk ook? Kost ook geen extra moeite :) Ik denk dat het wel een goede ontwikkeling is maar vooral voor degene die nu iets willen maken, denk niet dat veel mensen het gaan vervangen (waaronder ik)
Toch een leuk weetje.....
Ik zit te denken om van het weekend te beginnen aan mijn board.
Alleen weet ik niet of ik een case wil waar ik alles in laat.
Of alleen de case als vervoer gebruik en daarna het board eruit haal voor tijdens het spelen.
Laat ik het je zo zeggen: Ik heb er vanaf januari (als ze dan eindelijk (goed) leverbaar zijn, samen met de blindplaten) genoeg werk aan om racken om te bouwen. Er zijn namelijk genoeg bedrijven die het komende jaar/jaren grote investeringen gepland hebben staan en dan graag alles op dezelfde norm hebben zitten. Ze zullen toch een keer moeten overstappen, ook ivm dry hire en standaarden voor grote, uitwisselbare sets zoals bv versterkerracken bij PA.
Persoonlijk heb ik qua looks ook liever de blauwe en grijze. Ik vind die gele latch zo lelijk... Maar wat betreft voordelen ben ik al lang om! Eindelijk verlengen zonder achterlijke adapter (scheelt bakken geld in aanschaf), geen moeilijk gezeur meer met het maken van doorlus-mogelijkheden (scheelt bakken geld in tijd en materiaal), enz enz...