Dat is wat er gebeurt als je een ontwerper van kunstnieren een gitaar laat verzinnen. Die dubbele V op dat staartstuk is dan wel weer grappig.
Printable View
Dat is wat er gebeurt als je een ontwerper van kunstnieren een gitaar laat verzinnen. Die dubbele V op dat staartstuk is dan wel weer grappig.
HAHAHAHA mooie omschrijving :seriousf:
Het staartstuk is inderdaad wél weer erg tof, past zo op een 50s Cadillac. De gitaar is overigens een Wandré Scarabeo, google maar eens die hebben nog wel meer kunstwerkjes op de wereld gezet.
De Davoli Scarabeo is geen gitaar maar een kunstwerk dat verscheen in de droom van Antonio Pioli na een bezoek aan zijn vriend Salvador Dali waar de absint rijkelijk vloeide. De gitaar kan lelijk genoemd worden zoals je een '56 Cadillac 62 lelijk kan vinden maar ik heb er wel een zwak voor.
Die kop had inderdaad beter gekund.
Ze maken toch allemaal geluid? :p
Even tegen gas...begrijp mij niet verkeerd!! Mooie gitaren, maar die afwerking...yuk!!
http://img.tapatalk.com/d/13/07/03/tave9ana.jpg
Naturel is mooi, maar met een kleurtje!!! Bah
Groet,
Marco
Zeikstengel! :D
@Scarface: het zal wel aan mijn bedroevend slechte smaak liggen maar ik vind ze stuk voor stuk mooi:cheerup:
smaak idd. ik vind ze ook niet mooi. rustic, rustiek dus, vloekt wat met het speels image dat fender voor mij moet hebben.