ik heb een biertje backstage gedronken met de gasten van soil en panic cell.
ik heb bon jovi ontmoet(en een shirt van hem gekregen) , direct, andre hazes en wolter kroes lol :P :rockon:
Printable View
ik heb een biertje backstage gedronken met de gasten van soil en panic cell.
ik heb bon jovi ontmoet(en een shirt van hem gekregen) , direct, andre hazes en wolter kroes lol :P :rockon:
Even voor Tho m'n metal ervaringen nog een keer...;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
In het voorprogramma gespeeld bij Danny Ladenmacher en tijdens de soundcheck complimenteerde hij met met de mooie sound van mijn gitaar. Dat was toch wel een erg leuk 'proud daddy' momentje 8-)
Jan Akkerman maar of die echt bekend is weet ik niet
holy crap gast.. Gary Holt..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
The one and only. heb ook nog een plectrum van hem.
Net als wat andere mensen hier heb ik vanwege mijn werk ook best wat bekenden en beroemdheden ontmoet:
- Killswitch Engage (nog een halve show monitors voor gedaan)
- Ilse DeLange
- Arnold van Dongen (erg toffe gozer)
- Gast (hier van het forum, zelfde avond als Ilse DeLange)
- Rowwen Heze (incl. 2 bier middenin de Digico mengtafel :chicken:)
- Leaf (monitors voor gedaan)
- Mambo Kurt (:D)
- Jongens van Intwine
- Jongens van de Bintangs
- Erwin Java (ex-bandgenoot van mn pa)
- aantal jongens van GEM
- Henk Westbroek
- Michel Schoots
- Ivo Severijns (als monitortech bij Audities van de Herman Brood Academie)
- Jan Akkerman (speelde in ons 'voorprogramma')
- Ruben Hoeke (erg leuke gozer)
- John Hayes (vaak gezien en mee gesproken)
- Dikke Dennis (hilarisch)
- Popa Chubby (2x monitors voor gedaan)
- Dark Tranquility (2 shows gedaan als backliner in Griekenland)
- Eef Alberts (heeft mijn Fender Concert II overgekocht)
- Shantel + maffe Yoegoslavische drummer!!!
- Soulfly
- Trockener Kecks (mee gevoetbald)
- Binnenkort ga ik monitoren voor Mothers Finest :D !!
Haha dat was op dat bevrijdingsfeest in Zoetje!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloem
Bekende muzikanten...
Daan Stuyven (Daan, Dead Man Ray,...) tegengekomen in Brussel. Aangename mens, hyperactief en verward, dat wel.
Steven Janssens (Daan, The Whodads, Mauro & The Grooms, The Revelaires). Beetje een stille mens, maar een wonderbaarlijk gitarist (en een van de redenen waarom ik een Jazzmaster gekocht heb)
Jan de Smet (De Nieuwe Snaar) Mee meegespeeld op het Ukelele-Festival in Antwerpen verleden zomer, ook een superkerel (heeft m'n ukelele gesigneerd)
Mauro Pawlowski (dEUS, Mauro & The Grooms). Wazige kerel, maar werkelijk hilarische coversaties mee gevoerd.
Dat was het zowat.
Ik heb ooit aan Marcel Coenen een vraag gesteld ivm sweepen! Daarna heb ik een dvd van hem gekocht en een plectrum gekregen. :blast:
Ook de zanger van The Kooks heb ik 'ontmoet' samen met mn vader. Ik stond vorig jaar op de weide van Werchter toen er plots een mager, in het onverstaanbaar engels babbelend manneke op ons afkwam. Mn vader heeft em maar weg gejaagd, geen zin in een conversatie met een zatlap. Kirjg je daarna te horen dat hij het was, rofl xD
herman brood backstage vriendje van me werkte in de betreffende disco en ik mocht mee om herman te zien
..wilde met me naar bed..hoewel hij daar enigszins andere bewoordingen voor gebruikte hahaha (nou ja niet perse met mij..dat gold iedere vrouwelijke aanwezigheid geloof ik..maar gezien zijn inname van het een en ander aan verdovends heb ik mn twijfels of t die nacht nog wat geworden is met een van de aanwezige dames)..pff ik was 16 ..vond em maar een ouwe lul geloof ik hahahaha
nu vinnik t wel stoer dat ik em toen heb gezien
FF kijken hoor: Bjorn Borge (noorse slide gitarist) Errug goed by the way, Slash op het vliegveld in Washington D.C., Joe Bonamassa (10 sec...), dat was het wel volgens mij...:)
Ik:
Steve Lukather
Bram v/d Berg (drummer van krezip, geeft bij mij op school les)
Jacqueline Govaerts (zangeres van krezip)
Ivo Maissan (oude toetsenist van Relax, hag bij mij op school les)
Ivo Severijns (oude Brood bassist)
Doordat ik werk bij De Boerderij in Zoetermeer als stagemanager, heb ik het voordeel gehad om redelijk wat bekende mensen te ontmoeten:
- Joe Bonamassa
- John Mayall
- Walter Trout
- Jan Akkerman
- Alan Parsons
- Di-rect
- Thin Lizzy
- Symphony X
- Candy Dulfer (vorige week, leuk wijfiie)
- Bo Diddley
- Greg Koch
- Julian Sas
- Popa Chubby
- Uli Jon roth (Scorpions)
- De Dijk
- Bernie Marsden (oude whitesnake)
- Tony Spinner
- Tony Joe White
- Eric Steckel
- Ian Siegel
- Dave Hole
- White Cowbell oklahoma
- Tone MacAlpine/Billy Sheehan/Virgil Donati
- Cuby & Blizzards
- Ten Years after
- Ana Popovic
Zijn er eigenlijk best wel veel, realiseer ik me nu ik dit allemaal opschrijf. Maar inmiddels werk ik er ook een paar jaar. Is puur vrijwillig, ik krijg er niks voor. Je maakt lange dagen, maar je komt wel backstage bij die muziekanten, dus ik zou het voor geen goud willen missen.
Overigens vind ik onbekende bands ook tof hoor, om bij te werken. Vaak heb ik met het voorprogramma een leuker/beter contact dan met de grote jongens. Maar dat is elke keer weer anders.
Over twee weken komt Ellen ten Damme en in mei komt Johnny Winter. Kijk ik nu al naar uit.
edit: Danny Ladenmacher vergeten. Dat was wel zo'n aardige gast, die wil ik niet vergeten! :cooler:
Vette lijst!
Enige die ik echt ontmoet heb is Adriaan Vandenberg. Lange, grappige, en aardige gast. Liet ik hem een foto signeren, zegt hij "Oh ja, toen was ik helemaal stoned..." Ik met een lach hem aankijken, zegt ie "van de medicijnen natuurlijk... :hippie:"
Het was bij een talentenjacht waar onze toenmalige drummer aan meedeed. Ik heb toen een stukje van Burn gespeeld inclusief solo, en dat vond hij wel leuk. "Geweldig nummer, heb ik ook duizend keer gespeeld". En hij wilde een keertje langskomen als wij op gaan treden.
Alleen hebben we %@$^& een zanger en toetsenist nodig! :mad::sneaky::angry:
Danny is zeker een toffe gozer! Was het met de Paris Dandy's?...heb me blauw gelachen met die lui!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71
Gister Arnout, de drummer van Van Katoen :D Super coole gast.
Gisteravond heb ik voor het optreden van Ill Nino in het Patronaat te Haarlem even staan praten met gitarist Diego. Hij stond naast me te kijken naar het voorprogramma.
We hebben het even over hun nieuwe album gehad en over de tour. Daarna ging hij zich voorbereiden op het optreden. Helaas is de foto die ik van ons tweeën heb gemaakt niet gelukt.
Die had ook iets met Alphen, kwam er vandaan of woonde er ooit oid...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Maar eh jullie hebben de masterclass gehad?
Heel VK is tof trouwens. Als er iemand klaar staat om raad en daad te geven is het Bazz en de zijnen wel.
Jep die workshop. Was erg leuk. Super coole gast. Lekker zitten lullen en wat gespeeld waar hij kritiek op gaf enzo.
hé , daar wou ik ook nog heen . Is zo'n beetje bij mij om de hoek!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Chick
Ergens 2 jaar geleden kon onze bassist voor lange tijd niet bassen wegens een blessure.
Ik meteen een aantal vrienden opgebeld om te vragen of ze een tijdje konden invallen, want we hadden enkele optredens op de planning.
Zegt 1 van die gasten me : "Zelf kan ik niet direkt tijd vrijmaken, maar waarom vraag je't niet es aan Fons van The Scabs ?"
Ik lachend : "Ja waarom niet, en als hij niet kan bel ik wel naar die van dEUS".
De week daarna zat ie bij ons op 't repetitiehok.
Alleraardigste vent, beetje een warhoofd maar voor de rest een zalige kerel.
Was wel raar om dan in een uitverkochte Ancienne Belgique naar de reunie van The Scabs te zien.
Ik ben afgelopen november een maand in Australie geweest op bezoek bij een vriend. Na weken lang luisteren naar en praten over Arch Enemy en de Amott brothers, neem ik afscheid op Brisbane. Ik loop de boekenwinkel in van Brisbane Airport en zie daar een lekker blond minivrouwtje en denk: "ze lijkt wel een beetje op die chick van Arch Enemy. Vervolgens kijk ik naast me staat er een gozer naast me bij de metal/gitaar tijdschriften die verdacht veel op Michael Amott lijkt...
http://www.fotothing.com/photos/bbb/...81a44d8bc5.jpg
Bingo! Aardige dude.
Leuk is dat ik met de hele band in het vliegtuig zat naar Singapore en daar in de rokerslounge een peukie en een biertje heb genuttigd met de drummer en bassist. Beetje Story/Privé -achtig, maar het was cool. Giggity Giggity!
heb de handtekening van Larry Mullen :)
kwam ik 2 jaar geleden tegen bij een "winkeltje" in St. Tropez (waar ik overigens niet naar binnen mocht :p), heb daarvoor denk ik een paar miljoen te weinig :)
Ik heb de band Fishbone ontmoet in de Melkweg voor hun optreden aldaar. Stond samen met een A&R manager (collega van mijn toenmalige werk) op de gastenlijst, is een goede vriend van de band. Vooral met de gitarist gesproken wie destijds gesponsord werdt door Parker Fly guitars. Op de tafel waaraan we zaten lag trouwens een grote verzameling soft drugs : )
Daarnaast heb ik T.M. Stevens in de toenmalige Drieluik in Zaandam backstage ontmoet met band waarvan de gitarist in Savatage heeft gespeeld. M'n CD heeft hij ook voorzien van een handtekening.
Daarnaast heb ik Gary Mudbone Cooper ontmoet in de Melkweg waarin hij een gastoptreden verzorgde met Seven Eleven (Funk to the Max).
Verder wat leden van Nederlandse bands ontmoet van Voicst en Di-rect.
Ja net, ik ging naar de Overtoom 301 toe fietsen, morgen treed University of Errors daar op, en vandaag en overmorgen.
Maar ik wist nog niet hoe ik daar moets komen dus ik dacht, het is lekker weer, ik ga even daarheen fietsen dan kom ik morgen niet te laat.
Zo gezegt zo gedaan.
Ik was daar, ging even een sjekie roken in het steegje voor de Overtoom en wie loopt er 1m langs me?
Daevid Allen!
Niet echt iets gezegt behalve "Hi" tegen elkaar, maar toch, ik heb mijn grootste (levende) idool net gezien :hippie:
Hij zag er zoiets uit (links):
http://www.pilmeyer.com/images/lucdaevid.jpg
Dat was 2003 .. inmiddels uuuhmm bovenstaand, + bands waar ik mee heb opgetreden zo door de tijd heen ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc
- Converge
- Dillinger escape plan
- Doomriders
- Modern life is war
- Cave in
- Nine
- Comeback kid
- Death by stereo
- Pelican
+ nog een berg, maar die kan ik me nu even niet herinneren, moet dan weer even wat posters enzo van stal gaan halen.
david hollestelle, zonet in almere :cheerup:
http://www.hetgelegevaar.nl/davidh.jpg
:sneaky: ..............
:chicken: ......
Ik had er graag ook bijgeweest :satisfie: :D
sinds ik op school zit op de MBO muziek in amsterdam - en repeteer in Melodyline- kom ik daar geregeld tegen...
trijntje oosterhuis
lois lane
Edsilia romly(ofzo)
humberto tan (gave gozer)
de hele idols groep (zucht...)
jody bernall!
Ton Dijkman
Dyllan Lewis
Anouk+band
en zo nog wat klootjesvolk.
Laatst gespeeld in 013 en we hadden dus ook een backstage pas kwam ik Cesar Zuiderwijk van de Golden Earring tegen :satisfie:
bijgekomen:
Cliff Moore (broer van Gary)
en weer Michael Katon
De ( dronken ) gitaristen van dragonforce, en de mensen van shadows fall.
Wat speelt Humberto Tan dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheetoria
Blokfluit duhCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoerd5
Gisteren: Johnny Wintetr in de Boerderij. Ben heel even in de camper geweest en heb hem de hand mogen schudden. :)
2 Weken geleden Cesar Zuiderwijk ontmoet backstage bij de 013 Tilburg :satisfie:
JAAA ,we weten het nu wel :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hardguitar