Gisteren naar Volbeat geweest in de HMH. Was te gek.
Printable View
Gisteren naar Volbeat geweest in de HMH. Was te gek.
Vanavond naar Paul Gilbert in Atak Enschede :blast:
Vanavond Sarah Blasko :)
God fucking hell, ik sta met hem op de foto!!! :lovelove::rockon::cheerup:
En heb zijn plectrum! :)
EDIT:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...6_898788_n.jpg
Ah was jij die gozer met dat t-shirt 'Can I please have your pick' :rockon:
Tuurlijk niet, zo'n stakker ben ik niet! :p Ik stond wel achter hem.
Paul Gilbert zometeen in de Boerderij Zoetermeer.
Maandag Therapy? in de Effenaar! !!!!:rockon:
Ik zit er aan te denken om voor de gein eens een kijkje te gaan nemen bij Lordi in Dordrecht op 26 november.
maandag 15 november: black keys
zaterdag 4 december: triggerfinger
kijk er al naar uit!
Donderdag: Prince
Ergens in maart: Black Keys
Yeeha!
Maandag Avenged sevenfold en schijnbaar Stonesour in het voorprogramma, al met al niet slecht voor een maandagavond :zz:
ja inderdaad, ik zie nu alleen 'As enemies arise' aangekondigd als voorprogramma.
Gister naar Baldrs Draumar en Encorion geweest. Zaterdag naar Feuerengel, vet zin in! Helaas Ohne Pyroshow, juist het leukste van Feuerengel.
in februarie naar saksionie
Yeah donderdag ook naar Prince!!! Whoopwhoop!!!
Children Of Bodom: Trix-Antwerpen 15/05/11 :blast:
Donderdag 'ga ik naar' mijn eigen band. Vrijdag Broken Social Scene!
PHILIP SAYCE in de Boerderij - Zoetermeer.
Morgen Caspian...in de 013 Batcave
Bring Me The Horizon, The Devil Wears Prada, Architects & Tek One op 21 Januari 2011. :satisfie:
thrash fest in de melkweg 12-12-10 met Kreator, Death Angel, Suicidal Angels en Exodus
:rockon:
daarjuist beslist: straks naar fischer z een dorpje verder :blast:
Morgen gratis masterclass van Guthrie Govan. Weet niet zeker of ik er heen ga, want ik zou dan alleen moeten gaan en ik ben geen enorme fan van hem noch ken ik hem goed. Maar ben wel erg benieuwd wat zo'n masterclass precies voorstelt, en het is gratis! :sssh:
Dude gewoon gaan, zo vaak zal je zo'n aanbod niet krijgen neem ik aan?
Ja, ik ga ook. Maar kan iemand mij vertellen of ik mijn gitaar moet meenemen, of dat het meer een praktische hoorcollege is? Kan die info nergens vinden.
Dit jaar nog De Dijk en Mostly Autumn.
Volgend jaar Jan Akkerman, Skunk Anansie, Focus en Roger Waters.
Iron Maiden is nog niet zeker...
23 december Triggerfinger - Paradiso!
:cheerup:IRON MAIDEN op 8 juni 2011 :blast::blast::blast::blast::blast::blast:
Iron maiden 29 mei in oberhause(vriendin studeert daar in de buurt tijdens die periode):cheerup:
Jon Spencer Blues Explosion, Tivoli komende woensdag (1 dec)! Fuck daar heb ik zin in! :blast:
Lucky Bastard!
The Blues Explosion is wat mij betreft een van de leukste bands als je eenmaal gewend bent aan hun definitie van blues.
Vanavond Airbourne!:rockon:
- Gisteren naar "the Sore Losers" gaan zien: erg goed en een aanrader komend festivaljaar!
- 5dec: Triggerfinger in Brussel
- ergens in Maart naar "Beady Eye"! Ben eens benieuwd voor hun sound. Met 1 nummer vrijgegeven blijft dit een gok natuurlijk, maar wie weet...