Net een OCD gekocht, nou moet ik zeker weer een Klon gaan zoeken :nervous:
Printable View
Net een OCD gekocht, nou moet ik zeker weer een Klon gaan zoeken :nervous:
Ik mot ook 'n x 'n Klon hebben.
Had die van LP R8 hier gehoord en was zeer onder de indruk.
Mijn omschrijving (gain vrij laag icm met CMW StudioCage/KPN signature en wat milde overdrive pedalen): als of je op 'n podium voor 'n opengedraaide holy grail plexi stack staat :) maar dan op lagere volumes.
Koop gewoon één, neem ik 'm daarna voor de helft over. Werelddeal toch ? :D
Achtergronddiscussie over Klon-clones:
http://www.thegearpage.net/board/sho...d.php?t=309945
en de oorzaak van het beschikbaar komen van de Klon schematuur ('t was een mooie zomer!) :
http://www.phpbbserver.com/freestomp...freestompboxes
Die TGP thread kwam ik toevallig gisteren tegen. Freestompboxes moet je echter inloggen en daar had ik niet zo'n zin in. Care for a synopsis ?
EDIT: oké, ben toch maar gaan lezen ;)
Klon staat bij mij nog altijd op de 'ooit nog eens proberen lijst'. Heb er ooit eens een getest, maar dat was zo kort en niet op mijn eigen spullen dat het lastig oordelen was. Als iemand hem kan klonen en daardoor wat beter verkrijgbaar kan maken en hem daarnaast nog even in een wat kleinere behuizing kan proppen dan houd ik me erg aanbevolen ;)
Ik begrijp dat jij er nu zo eentje zou kunnen maken?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Kunnen wel, doen niet. Geen zin om in Finnegans vijver te vissen ;)
Verwacht genoeg klonclones in de komende maanden of de verschillende ebays.
Dit topic staat weer al een weekje droog, wat nuttige informatie betreft, maar ik wil toch nog even vragen of iemand ervaring heeft met een iSP Totally Blues. Er is bar weinig over te vinden. GtrGear en Thoman verkopen hem. Hij staat ook op Engelstalige 'Boutique-sites', dus ik denk niet dattie zo slecht is.
Ik twijfel alleen nog tussen de iSP, de Maxon OD-820 en de OD-808. Over die laatste twee is genoeg informatie te vinden.
Bedankt alvast.
2 woorden
tes-
ten
:)