en dat is ge ab-ed of ge aby -ed
Printable View
en dat is ge ab-ed of ge aby -ed
nog maar een keer .....:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
Maar wat ik zeggen wou:
@Dude:
Nee, die witte is niet van mij maar van Jerry Herry. Op de foto zie je dus 2 stacks van 2 gitaristen. Maar ze matchen lekker hoor! Aerosmith en Thin Lizzy all the way!
ik heb trouwens je advies opgevolgd: Ik heb een tubescreamer op de JVM losgelaten. Tone heaven!! :D Aanstaande maandag ga ik dit solo geluid (jvm crunch kanaal rood + tube screamer) uitproberen in de band. Ik kijk er nu al naar uit!
Ja, die witte is van mij. Mooie foto trouwens. heb je dat tubescreamer geval nou thuis of heb je hem verstopt? Ik ben benieuwd, hoe het klinkt maandag.
nog kunnen proberen in hoeverre deze pracht van een Marschall in de buurt komt??Citaat:
Citaat:
probeer dan zeker effe een RAT... ik heb nu een tubescreamer voor de rustige rock slag en gebruik die RAT voor het stevigere werk en solo's.... damn man.... je wil niks anders meer. Alles in combinatie met het rode crunch kanaal trouwens. Gebruik nog steeds alleen groen/geel op clean en rood op crunch.
Check trouwens mn sig effe, hoor je het rode crunch kanaal + rat over een 4x12 koch kast in dat bekende rain down riedeltje, prikt echt waanzinnig lekker door de mix !
Hee martin; dan moet je rene even vragen. Die heeft een rat. Kun je mooi allebei even proberen.
Ik heb me twee weken geleden ook een JVM410H aangeschaft en ik moet zeggen dat dit de beste Marshall is die ze de afgelopen 15 jaar hebben gemaakt in mijn ogen.
Ik heb er echter voorlopig 1 probleem mee waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
Mijn setup is de volgende :
Gibson Les Paul Custom => BOSS TU2 => Dunlop Crybaby => BOSS Chorus => BOSS DD6 => input JVM.
bij OD 1 en OD 2 heb ik erg veel ruis (zelfs wanneer m'n volumeknop van m'n gitaar dicht staat). wanneer ik rechtstreeks inplug zonder pedals heb ik dit niet. Hebben jullie een remedie om dit op te lossen zonder een NS-2 te moeten kopen?
Als jullie denken dat werken via de effectloop zal helpen moet ik dan alles daardoor sturen en zo ja met welke verbindingen?
graag jullie comments
probeer eens de BOSS Chorus en BOSS DD6 in de effectloop..
wel de instellingen helemaal wet zetten dan even.
en wellicht eerder nog even testen wat je ruis doet als je 1 van die twee er om en om tussenuit pakt..
Het schijnt dat andere (betere) preamp buizen, en dan vooral V1, de ruis aanpakt.
Kunnen we nu voor eens en voor altijd af van het idee dat Celestion groene tasjes maakte en accepteren dat de speakers groene achterkanten hadden ? En dus greenbacks heten ?Citaat:
Both belly's are loaded with 4 celestion greenbags....
:D
Waarschijnlijk de meest voorkomende, maar ook meest grappige spelfout op versterker gebied.