Nooit meegemaakt!
Erg vreemd.
Ik zou denk ik om een toelichting vragen.
Printable View
Nooit meegemaakt!
Erg vreemd.
Ik zou denk ik om een toelichting vragen.
Ik ben van plan om vandaag ook weer een hoop snaren te gaan bestellen. Nu vroeg ik me juist af of er extra kosten bijkomen.
Blijkbaar levert DHL het nu aan huis en die rekenen blijkbaar wat extra aan als je Cash on Delivery kiest (mogelijkheid voor belgie, niet voor nederland). Nu is mijn vraag: wat rekenen ze extra aan?
Ik zou het namelijk lullig vinden als ik nog redelijk wat extra moet betalen... Dan ben ik namelijk mijn voordeel van voor meer dan 200 euro bestellen kwijt...
Jij moet denk ik die twee regeltjes kopiëren, de lege dingen invullen, en naar haar terugsturen. Hoe je moet signeren weet ik wel niet, misschien gewoon even afdrukken, handtekening erop, inscannen en dan mailen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco
DHL is blijkbaar je pakje kwijtgeraakt.
Wat ze extra rekenen weet ik niet.. maar waarom betaal je niet met Visa..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
ze rekenen 10 euro voor COD.
ik betaal ook gewoon met visa nu, is even snel.
Ik heb geen visa en moet er voorlopig ook geen.
Vorige week bij Thomann allerlei gitaaronderdelen en gereedschap besteld. Met VISA betaald. Een dag later kreeg ik een SMS dat het was verzonden.
2 dagen later al in de bus. Zeer snel en correcte service.
Daar zou ik direct weer bestellen.
De andere spullen besteld bij Guitar supplies.
Het duurde maar 2 dagen langer en de service was zeker net zo uitstekend. Goed bedrijf en doet niet moeilijk als eens iets verkeerd gaat.
Beiden een aanrader voor je gitaar spulletjes.
Ik heb een laatst een Epiphone jumbo 17" jazz Koffer daar besteld. Bleek het ding maar 16" te zijn. Kortom, een verkeerde omschrijving op hun site. Helaas ben ik diegene die van hun de verzendkosten moet betalen wanneer ik 'm terug stuur. Dat kost me zoveel dat ik de koffer maar in mijn bezit houdt.
Ik heb daar mijn Schecter Blackjack C-7 gehaald. Goeie site. Jammer dat ze de Hellraiser niet meer hadden :hippie:
Dat vin'k gek. Als je een Hellraiser wil, ga je toch naar een zaak die een Hellraiser heeft? :???: