Nou ja....uitgepraat.
hehehehe....
Printable View
Nou ja....uitgepraat.
hehehehe....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Zo, mijn mening over dit topic.
Moet je een ros?
loop je nou mijn lines te jatten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
Nee niet echt uitgepraat, maar da's ook niet meer nodig vind ik (in deze situatie altans). We begrijpen elkaar en daar gaat het om
http://www.internut.nl/phpBB2/images...s/snrmaajt.gifCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
Hallo! Ik ben ook nieuw hier en ik snap ondertussen wel hoe jullie aan zoveel posts komen!
Mijn advies aan GuitarAngel: je was 15 he? Nou dan zou ik als ik jou nog een beetje aan mn solos werken, lekker smerig maken, bandje beginnen, podium op en meskes versieren... en me niet druk maken over hoe goed je speelt ten opzichte van andere gitaristen, want, zoals Eurocinema al zei, dat win je nooit!
Veel suc6 met oefenen!
bedankt mensen
Juist!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
@ Mith:
Wat ben je eigenlijk ook een lul Mith.
"Moet je een ros..."
man, man, man.
:D
Helemaal mee eens :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
Allereerst welkome Guitarangel, have a great time here. Ten tweede. Het lijkt me sterk dat als je een half jaar gitaar speelt de sweep picking techniek al beheerst, en dat je alle solo's van die nummers kan spelen. Ikzelf speel nu 1 jaartje en het gaat me zeer goed af mag ik wel zeggen(EGO), een aantal nummers kan ik helemaal volledig spelen met solo's en al. Maar sweep picking of solo's van metallica ben ik nog te n00b voor :satisfie: Of je hebt een hele goede leraar, of je hebt vreselijk veel talent. Probeer er geen wedstrijd van te maken en doe je eigen ding. Als je het toch allemaal kan spelen, en ik heb het fout, start een band en wordt beroemd :rockon:
Dat je hier maar door mag leren
Greetz
(Laat ook is wat horen :cooler: )