Is Spinal Tap een parodie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Printable View
Is Spinal Tap een parodie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
nou dat hebben ze mij verteld maar ik geloof het niet zo, ze kunnen wel alles zeggen, dadelijk vertellen ze je dat Milli Vanilli wel echt gezongen hebben op hun platen :D
http://alembic.com/club/clipart/rofl.gif
On topic: Ik zal ASAP (na de bouwvak) foto's maken van de Galama Flying V :D
cool, ben wel benieuwd (en waarom pas na de bouwvak ??)
Dan zie ik "Jan de snelle solo man" (onze gitarist, bezitter van de V) weer ;)
Hè Fred,jammer.
Ik heb in het verleden het genoegen gehad kennis te nemen van Anno`s hout en zijn kennis hierover.
Sorry,ik ken jou verder niet, maar vooralsnog schat ik Anno`s kennis omtrent hout en de verschillende kwaliteiten hoger in dan van wie ook hier op het forum.
Tot het tegendeel bewezen is zal ik maar zeggen.
Dat is niet als belediging bedoeld en zo moet je het dus ook niet opvatten het is gewoon mijn mening.
no offense taken, ik begrijp dat je Arno goed kent en ik neem zelf ook niet gelijk alles aan wat op het internet beweerd word
maar doe je zelf een plezier en neus wat rond in de hout literatuur, ga wat houthandels af en doe zelf onderzoek naar wat er te ontdekken is over hout, tis een prachtig product waar helaas heel veel onzin over wordt verteld en wordt door verteld (gitaarbouwers zijn enorme romantici en die willen het product nog wel eens mooier maken dan het is)
Ik wil zeker Galama's kennis inzake hout niet in twijfel trekken, hij is een pionier op dit gebied maar mensen die termen als cellohout, vioolhout etc gebruiken heb ik inmiddels een allergie voor ontwikkeld die verder niets met de houtsoort zelf te maken heeft :D
(en ik heb zelf een aardige collectie esdoorn in verschillende kwaliteiten dus ik weet wel een klein beetje van het product af)
Bedankt Fred.
Ik zal de term cellohout niet meer gebruiken:-)
Anno is inderdaad een pionier en heeft zo`n beetje alles zelf uit moeten vogelen.
Heb in de loop der jaren schitterende verhalen gehoord over bijvoorbeeld het humbucking maken van een P90,zelf toonfilters maken en nog veel meer.
Ik gun de man gewoon zijn goede naam,heb zelf niet eens een Galama.
In mijn enthousiasme ging ik wellicht wat te ver,excuses daarvoor.
Anno heeft zelf niet de toonfilters ontwikkeld.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EdJ
Dat was,als ik mij niet vergis,Bill Lawrence.
Anno heeft gewoon die filters gebruikt.
Zo,weer een fabeltje de wereld uit.
geen enkele reden voor excuses hoor, dit is een nette discussie waar ik ook nog van leer:hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EdJ