metallica site
allmetallica site
encycmet site
metclub site (moet je lid voor zijn)
Printable View
metallica site
allmetallica site
encycmet site
metclub site (moet je lid voor zijn)
:seriousf: :seriousf: :seriousf: :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddie
:oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddie
Nee dat is idd een apart gitaar geluid.
Ik heb Metallica allang opgegeven, ze hebben klassiekers en ze hebben de rest van de nummers. Zelfde gaat ook op voor bijv. Iron Maiden, alleen hebben die meer klassiekers. 8-)
Een echt klassiekers metallica album zou wel een flinke klap zijn bij de fans, dat komt toch echt wel onverwachts denk ik.
Load en ReLoad zien ze zelf als hun mindere albums. Daar hebben ze echt elk ideetje die ze hadden uitgewerkt tot een nummer. Terwijl ze bij bv. St. Anger keuze hadden uit ruim 40 nummers maar er uiteindelijk maar 13? ofzo op de cd gezet hebben.
Ik vind Load en Reload ook goede schijven, maar volgens mij komen ze nooit meer op het niveau van hun eerste platen.
Hoewel ik hoop dat de nieuwe plaat super wordt...
Het is maar wat je ervan verwacht. Als je van de ouwe Metallica houdt, moet je hun ouwe platen gaan luisteren. Een band ontwikkelt zich, en dat is maar goed ook. Anders zouden ze cd's vol met dezelfde muziek voldraaien. Dat je niet meer van het nieuwe werk van Metallica houdt, wil toch niet zeggen dat ze slechter zijn?
dat ligt er dan weer aan wat je onder slechter verstaat. Ik zie in retrospect het verliezen van Cliff Burton toch wel als een achteruitgang destijds. Dat men daarna nog op de restjes van zijn werken heeft kunnen voort teren op een aantal albums heeft er toe geleid dat wij dat nu als de 'classic' meesterwerken beschouwen. Newsted gaf m.i. een leuke nieuwe positieve draai aan het geheel, zoals ieder nieuw bandlid dat wel kan doen. Bij Trujillo ben ik echter tot nu toe niet van mening dat het een positieve draai aan het componeren voor de 'gemiddelde' old-time metallica fan is geweest.
ik hou van metallica
Weer een SUPER ZINNIGE post van Evil....
Of je post gewoon niet. Is het zo belangrijk om je posts op te krikken??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Evil-Payasos
Load/Reload zijn ook goede platen, maar eerder songtekst gericht (aldus James)
Het nieuwe album gaat dezelfde sound als het MoP album volgens Lars.
tjahCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danieldg
robert ziet het als een fase tussen afja en black album