de redwood stukken zijn trouwens al vergeven.
Printable View
de redwood stukken zijn trouwens al vergeven.
Zeker interesse in de SRV exciter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renoud
EDIT:
Laat maar.Citaat:
SRV Exciter is inmiddels opgehaald. Strat knobs anyone?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Ik wil niet veeleisend zijn en bedankt voor het aanbod, maar een spaanse (nylon snaren toch altijd he?) ga ik me aan ergeren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
Toch bedankt!
sorry, ik zoek hele witte, geen vintage:hippie:Citaat:
Ik moet het even opzoeken maar ik heb nog veel snaren over, zal van de week even alles bij elkaar rapen en kijken hoeveel het precies is.
Gaat om E, G, B, E Power slinkies (.48 .18 .14 .11) Ongeveer tien snaren per dikte gok ik zo.
Graties
C
Watvoor tuners zitten daarop?? Ik heb hier ook nog een spaanse staan waarvan een aantal tuners gebroken zijn, maar t is nogal een oudje met van die tuners zonder zo'n platic geval om de asjes, gewoon dunnen stalen asjes dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saf
renoud wat voor die strat knobs ?? heb wel interesse
Ik heb hier nog steeds een 19" equalizer staan. D'r zitten allemaal mensen op te bieden maar zodra ik ze een mailtje stuur reageren ze niet. Verlos me van dat apparaat! Ik ben een beetje aan het zelfbouwen qua effecten dus wat fröbels en frötsels die je nog hebt rondslingeren die van pas kunnen komen zijn welkom.
tuners, i kzal even gaan kijken.
ben ik weer. zijn van die standaard spaanse gitaar tuners met een kunstof snaarasje en kunstof draaiertje. Heb overigs ook nog ergens goud kleurig mechanieken liggen voor een spaanse. De tuners werken nog prima alleen die brug heeft los gelaten.