Duizendmaal dank.. ( ugh.. that hurts)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
Printable View
Duizendmaal dank.. ( ugh.. that hurts)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
durft ze niet te posten, word ze gelijk geband, wat een filth...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
nee oke, ik heb dr nog niet in de chat gezien... :(
was er net heel de tijd slimpie, nou zal ik dan maar weer cummen?
Aradia is gebanned voor een week, ik heb geen zin in die ongein. Ze kan mij een gemotiveerde mail sturen met daarin de uitleg waarom ze aan dit gitaarforum wil deelnemen.
Was dat nou weer? Heeft ze wat misdaan ofzo? Naar mijn weten niks.
Ik zag een aantal posts met voornamelijk gescheld en weet ik veel wat meer, ik ben nu alles aan het doorlezen, het lijkt mee te vallen toch...
Ik zal de ban toch opheffen, was iets te voorbarig, maar ik wil wel aan Aradia vragen om een beetje minder hoog van de toren te blazen en op je taal te letten.
Inderdaad. Volgende keer toch iets beter lezen. Je loopt langer mee op dit forum dan vandaag dacht ik zo , je zou beter moeten weten :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
Gnegne , agh , wordt die ban functie ook nog eens getest hehe.
Ik zou het IP even controleren Mith, volgens mij is het gewoon Nora in een opstandige bui :D
Owkee, hmm ik lees effe alles door en snap er niet veel mee van, wel een ban niet een ban..... :???: Ik heb een paar dagen terug of gister weet niet meer precies mijn excuses aan meerdere mensen aangeboden. Meer kan ik naar mijn weten niet doen, het wat jullie gescheld noemen heb ik vervolgens niet meer gedaan.
Tsja hoog van de toren blazen....zal het proberen maarja dit ben ik gewoon ook een beetje kan er helaas ook weinig aan doen, heb gewoon een grote bakkes maar ook een groot hart. Maarja ik zal er op letten!
Once again snorry....
En mitch ik ben geen kloon van niemand, zou het graag willen bewijzen maar zou niet weten hoe. Check mijn IP-adres zo vaak je wilt! Be my guest.
Rustig maar, ik heb je ip gechecked, je bent idd niemands kloon.