Gingen de body en de hals goed samen of zit er wat speling op? Ik heb een hele tijd geleden ook een strat samengesteld maar ik heb mogen prutsen met houtlijm, veel te veel speling... Ik had ze wel niet bij dezelfde firma gekocht.
Printable View
Gingen de body en de hals goed samen of zit er wat speling op? Ik heb een hele tijd geleden ook een strat samengesteld maar ik heb mogen prutsen met houtlijm, veel te veel speling... Ik had ze wel niet bij dezelfde firma gekocht.
Lijm? waarom niet een mooi vulstukkie gemaakt met fineer in een passende kleur?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nopster
hij heeft inderdaad wat spelling, maar van het weekend wordt er aan begonen dus we zullen het zienCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nopster
hoe krijg je tonefactory zo ver dat ze je de maten van een hals door sturen, ik was opzoek naar een vervangings hals... 2 mailtjes gestuurd met vragen en tot 2 keer toe geen antwoord op de vraag over wat de maten waren(verder echt hele vriendelijke lui en goede service... maybe nog maar is proberen) en voxhumana is al helemaal een ramp met mail helaas...
vergeet niet om zo iets met je hals te doen!
http://img522.imageshack.us/img522/1...pandje1wa1.jpg
de man op de foto heet: Pieter-Jan Kuijten (JPK, www.jpkband.nl), en zijn strat (heeft er 3, allemaal USA´s) is geen relic, maar een echt versleten gitaar
(ik heb btw wel eens met zijn band meegespeeld:D, misschien dat ik nog eens een videotje ofzo post :D)
maar dit hoort er toch echt bij, als je je gitaar gaat relicen!
Omdat ik de mogelijkheid niet heb om dat thuis te doen... Het moest vlug vlug gaan en ik ben beginnen kliederen. Nu wel wat spijt, want het is maar een vuil boeltje geworden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Relicen = geen respect voor. Nepperd!
je hoeft ook geen respect voor het relicen te hebben je moet proberen andermans ideeen te respecteren, wat kan jouw het schelen wat ik met MIJN gitaar doe?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AgileGhost
maar de hals zit er inmiddels op, foto's volgen zo snel mogelijk. nu moet ik nog ergens een relic pickgaurd/elementkapjes/knopen/tuners/jackplug en dan kan ik verder
gelijk heb jeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
en mooi, ik wil de foto´s graag zien :D
maar dat gene wat je nodig hebt, is toch ook allemaal bij tonefactory (zo heet die site toch?) verkrijgbaar?
comments? anyone?