Dat is niet veel meer dan je kan doen in een discussie.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunodb
Nirvana gaat niet over muziek? Of hanteer je een andere definitie van muziek? Zo ja, welke?Citaat:
...daar draait het bij nirvana allemaal niet om.
Dat is natuurlijk per definitie zo. Bij een Feyenoord-fan maakt het ook niet uit hoe goed Feyenoord speelt. Hier gaat het natuurlijk niet om.Citaat:
...de muziek van nirvana gaat gewoon recht naar het hart bij een nirvana fan.
Harmonie is een van de drie elementen van muziek.Citaat:
...en dat heeft nul de klote te maken met harmoniën enzo.
Dus? Als dit al zo is wat maakt het uit?Citaat:
...cobain zou al lang gezegd hebben dat je moet kappen met zeveren en gewoon naar de fuckin muziek luisteren.
Vorlgens mij was Nirvana voor zijn dood al bekend.Citaat:
...en die jongerencultuur waar jij het over hebt is maar een stomme hype die er gekomen is nadat hij al dood was.
Heb je een goed synomiem?Citaat:
en woorden als ad hominem gebruiken,
Als dat zo is is het dan niet relatief makkelijk aan te geven waarom het onzin is?Citaat:
jouw post waar ik in eerste instantie op reageerde vind ik echt de grootste onzin die ik hier de laatste tijd heb gelezen.
Ik weet wel wat een oliebol is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
