Hey idioot, doe effe gewoon zeg! :sneaky:
Printable View
Hey idioot, doe effe gewoon zeg! :sneaky:
Wat een hoop opgefokte/opgegeilde pubertjes hier ze zouden dit forum moeten verbieden voor kindertjes onder de 12. (ik zal geen namen noemen, he 126).
En Sonillion, ik hoop dat je je nog ooit eens bekeert op gebied van muziek.
nee das een geintje ieder z'n muzieksmaak. Ik ben ook ooit fan geweest van slipknot en korn maar toen ontdekte ik de zoete klanken van the offspring en velvet revolver........
sorry voor deze @#$%# geschiedenis les :rockon:
geschiedenis = cool.
Parasite, jij ook welkom trouwens! Heb je nu al een Ibanez uitgeprobeerd cq aangeschaft?
5 posts en dan al zo brutaal! Dat wordt aftellen tot een ban!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 126
jaaaah :D spannend spannend :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
Wat doe je hier als je tieten (of hoe het hier wordt genoemd: tetten) wil zien?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonnilion
balen? :D
1234567890
???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nova
Ik hou die forum-taal niet meer bij.
wat je dan doet? nou heel simpel, je gaat vanavond de stad in, dan zie je zowiezo al semi bloot, maar wil je echte tetten, dan voer je een meisje lichtjes dronken, versierd haar met een paar zoete woordjes, vraagt of je dr naar huis moet brengen, zegt ze ja, vraag je of ze anders nog zin heeft bij jou nog iets te drinken, nou stemt ze in, hop mee naar huis, nog wat drinken, je weet dan allebij wat er gaat gebeuren, neemt dr mee naar boven, en uit dat shirtje en de BH, en HOPPA!!! zo krijg je tetten te zien :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonnilion
(maar bij mij haken ze al af als ik ze een drankje aanbied :()
Ik vraag toch niet hoe jullie tieten te zien krijgen :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
Ik vraag waarom je dan hier bent. Want hier zal je geen tieten vinden.
Bij de meisjes waarbij dat lukt zijn dan wel heel erg dom :o