ja ik weet niet maar hoe komen die meesterlijke gitaristen aan hun ideeen?? ik denk zelf dat het toch van 1 hogere macht komt.
taylor
Printable View
ja ik weet niet maar hoe komen die meesterlijke gitaristen aan hun ideeen?? ik denk zelf dat het toch van 1 hogere macht komt.
taylor
op mijn talibanez tubescreamer krijgt ik altijd van die moskee geluiden
Talibanez :grin: :grin: :grin:
Originaliteit is het gevolg van grenzen verleggen, en volgens mij is de beste manier om grenzen te verleggen (muzikaal dan he) om gewoon met wat muzikanten (niet je eigen band) naar een oefenruimte te gaan, paar flessen drank mee, geeltje wiet mee, en dan gaan jammen. De ideeen die je dan opdoet kunnen zo briljant zijn..... en je hebt er daarna ook weer wat aan.
niet vergeten opname apparatuur mee te nemen, talibandrecorder?, anders als de wiet en de drank zijn uitgewerkt heb je een hoop rook over en weg mooie licks forever
ik ga nog maar eens even voor een goed cliche ;
in de beperking toont zich de meester dus doe meer met minder en op de markt is je gulden 2 euro waard enzo...
less is more!
Op de markt gaan jammen ???
ja die vat ik ook niet
ik + drumster en bassiste wilden gisteren nog op het watrelooplein gaan jammen, ff snel een paar instrumentjes 'huren' bij een muziek winkel en we hebben ons spijbel-dagje amsterdam weer terug verdient :grin: ik ben trouwens op zoek geweest naar die palm guitars maar die kon k niet vinden :sad:
Satan is een verzinsel van ongeletterden en Kurt Koppijn is zijn plaatsvervanger op aarde.
Ten bewijze daarvan heb ik een zwart inlegkruisje om mijn nek gehangen.