idd kim! voor t eerst dat ik hier kijk, zit hier normaal nooit. maar dit ziet er wel fantastisch uit!! past perfect bij je deluxe :)
Printable View
idd kim! voor t eerst dat ik hier kijk, zit hier normaal nooit. maar dit ziet er wel fantastisch uit!! past perfect bij je deluxe :)
Thnx! Volgende wordt wellicht een mini-pedalboard (3 Boss pedalen), dan zal ik nog wel een paar keer op je pedalboard-topic gluren. :)
ontzettend mooi afgewerkt. waar koop je eigenlijk dat zwarte spul wat je over het hout heen hebt geplakt. wat een beetje op leer lijkt?
Thnx!
Je kunt het bij www.tonefactory.nl wel krijgen. Of www.tubetown.de, of www.verelec.com.
Ik zie het regelmatig op het forum staan, maar wat is noou een "baffle" ??
Het baffleboard (afgekort tot baffle) is het stuk waar je speakers in hangen. Dus zeg maar de 'voorkant' van je speakercab, normaal zit dit dus achter het speakerdoek en zie je het niet.
Kan ik eigenlijk een cabinet en een baffle bouwen van hardhout multiplex (van 12mm)?
Hoe is hardhout plex nou eigenlijk vergeleken met berken plex?
heeft iemand hier ervaring mee?
Ik weet wel dat berken plex wat duurder is dan hardhout.
verder heb ik weinig verstand van hout :noob:
Gaat prima. Die van mij is ook van een hardhoutsoort.
maar is hardhout nou eigenlijk harder dan berken??
Ja, dat is zeker harder. Maar wat het qua klank doet, durf ik je niet te zeggen. Berken plex zal waarschijnlijk iets losser en holler klinken, maar ik weet niet in welke mate. Ik verwacht dat het verschil echt heel weinig is.