omfg ik wil echt een tele 8-)
Printable View
omfg ik wil echt een tele 8-)
Iemand ervaring met de richwoord RE-129 LP?
http://www.stijlvorm.nl/RichwoodElectric/Re-129.jpg
Heeft iemand die Richwood telecaster wel eens vergeleken met een London City Comet?
Die laatste is ongeveer 100 euro duurder maar als ie echt veel beter is... :???:
Heb wel eens een Richy LP geprobeerd (bij de handelaar waar gij het plaatje gegapt hebt, gij snoodaard :wink: ), speelde wel aardig maar klonk wel ernstig veel dunner dan een Gibs of Epi, Vind de Strats en Tele's beter.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de wachter
sterker nog: hoorde dat ze uit dezelfde fabriek komen en afgezien van t logo gewoon hetzelfde zijnCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
ik begrijp dat het goede gitaren voor het geld zijn, maar zo te horen moet je er toch heel wat werk aan verrichten om ze goed te laten klinken...Ik ben niet vies van verbeteringen aan gitaren, integendeel heb net voor 750 euro geïnvesteerd aan een strat die me 250 euro gekost heeft. Moest ik al niet genoeg strats hebben, dan kocht ik me een richwoodje om te upgraden.
Ik hoop alleen dat ze binnen 25 jaar niet op 2dehands staan als: richwood goldlogo uit 2005, perfecte blablabla 700 euro...zoals momenteel met 80er squiers aan het gebeuren is. Wel fijn dat er zoveel liefhebbers zijn voor het merk. Zoiets verwacht je niet alle dagen!
:cool:
Hmm, RW butterscotch tele it is then! :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cubensis
hehe ik kan me nog wel een bezoek aan feedback herinneren een jaartje of 2 geleden, daar stond toen ook een 'richwood'. Dat was echt de cheapste en slechtst afgewerkte gitaar die ik ooit gezien heb. Ben wel benieuwd of het tegenwoordig wel wat meer voorstelt ! ;)
ik heb wel een tele geprobeert van LC waar ik ook heel erg op zit te gassen. Hele hoge kwaliteit, ik kon geen verschil merken met fender amerikaans, serieus. Maar ik denk dat ik tog maar voor een RW ga :-D
ik heb wel een tele geprobeert van LC waar ik ook heel erg op zit te gassen. Hele hoge kwaliteit, ik kon geen verschil merken met fender amerikaans, serieus. Maar ik denk dat ik tog maar voor een RW ga :-D