Ik, ik wil een SG en een Tele! 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
Printable View
Ik, ik wil een SG en een Tele! 8-)Citaat:
Ik wil ze alledrie! En die Tele komt eraan! (weliswaar een Squier '72 Custom, maar het IS een Tele!!!)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neals
die squier is echt vet 8-)Citaat:
Ja dat vond ik ook al, daarom ga ik m kopenn 8-)
http://www.feedback.nl/nieuw/png_cac...UwZmZmZmZm.jpg
199 euro, niet duur.
heb je er al een keer op gespeelt en zo ja hoe klinkt ie eigenlijk
Sorry hoor maar Izzy zit niet liever op zijn luie reet, als je de biografie van Guns N Roses leest kom je erachter dat hij niet meer van het drugswereldje hield. En wat gebruikt de zanger van Velvet Revolver, Scott Weiland, nog regelmatig en de andere bandleden ook nog vaak...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
Precies ja, daarom doet hij niet meer mee, maar maakt hij soloplaatjes zodat hij lekker zijn gang kan gaan.
ff iets over Slash en een beetje over Guns N' Roses. Hij besloot pas gitaar te gaan spelen op zijn 15de. Toen had hij geen zin meer in school (hmm gek he :cooler: ) en toen het hij een gitaartje gekocht en is hij 12 uur per dag gaan oefenen :o Daarna is hij naar LA gegaan (hij kwam uit engeland) en heeft daar Steven Adler gevonden. Na een tijdje kwam Duff Mckagan erbij. Ze heette toen roadcrew. Duff Mckagan verliet ze naar een tijdje en ging naar de LA Guns, waar Axl en Izzy inzaten, met 2 andere figuren. Toen deze vlak voor een kroegentour afbelden dat ze geen zin meer hadden (48 uur van te voren) bedacht Duff dat hij Slash en Adler kon bellen. Deze hebben binnen die 48 uur gerepeteerd en zo is Guns N' Roses ontstaan, want ze hielden de naam LA Guns niet. Na Guns N' Roses heeft hij trouwens nog een band gehad Slash's Snakepit (zeker de moeite waard om een keer naar te luisteren). Ook heeft hij nog wat kleine projectjes gedaan. In 2002 stopte die geloof ik met Slash's Snakepit en toen ging die naar Velvet Revolver.
PS: Velvet Revolver brengt binnekort een nieuwe cd uit
Velvet Revolver heerscht..
ik heb iets tegen slash. ik vind zijn sound niet lekker. zijn solo's vind ik niet lekker. teveel noten kakken, teveel wah, te weinig ballen. geef mij maar joe perry, jimmy page, hendrix, richards of de hawkinsbroertjes.
Ik vind Slash wel goed! Ik vind niet dat hij TEveel noten kakt maar dat is mijn mening.