afgezet, tja, in het begin benje misschien wat te goed gelovig dus heb mijn geld een keer niet gekregen, of iemand mailt net voor de dag dat het zal worden opgehaald (koop was dus al gesloten) dat het toch te ver is.
men beseft vaak niet dat als je ja zegt op een prijs de koop wettelijk gesloten is.
wel een keer een multieffect pedaal gekocht, prima ingepakt maar alles begon daarna verkeerd.
verkeerde adapter meegestuurd, persoon had een keyboard en pedaal te koop en had bij de keyboard mijn adapter meegegeven.
.
thuis toch aan de praat gekregen kreeg ik twijfels over de werking, presets veranderden zonder dat ik ook maar ergens aan zat.
apparaat beter bekeken en zag op de metalen bovenplaat tekenen van een vouw of deuk, dus maar de bovenplaat losgehaald.
werd ik niet vrolijk van.
ik kon zien dat de bovenplaat zover ingedrukt was geweest dat een pin van een soldering dwars door de bovenkant van een elco was gegaan (die voor de voedingspanning zorgt)
enkele van die pinnen waren zo verbogen dat ze met elkaar in kontakt kwamen en 1 minipotmeter was zo verbogen dat die dus spontaan kon draaien en dus steeds mijn instellingen in de war bracht.
ik mail die gast of hij dat ding tweedehands had gekocht, nee nieuw hoezo, dus vertel hem en mail hem foto's.
bleek dus dat hij drie maanden dat ding aan een bevriende gitarist had uitgeleend en die hem dus niet verteld had dat er een buizen top op gedondert was.
toen ik hem vroeg hoe dat nu verder moest met die adapter werd hij nog nijdig ook, wat een drukte om 25 euro.
eind van verhaal, drie maanden wachten op die potmeter, zelf een voeding gemaakt en geniet nog elke dag van dit pedaal.
wel ben ik hierdoor voorzichtiger geworden.