Steve Cropper op 36? teleurstellend :(
Printable View
Steve Cropper op 36? teleurstellend :(
Ik mis Matt Bellamy
*Hides under a rock
Blackmore op 55??
En Gilmour op 82??
Joni Mitchel??
Zijn ze gek ofzo??
wat een fucking kutlijst! Gewoon laf, de metal gitaristen horen er automatisch weer niet bij
Het is een lijst van 4 jaar geleden...
dis weer zo'n lijst waarbij de artiesten met de meeste fans hogerop komen...
kbedoel......Kurt Cobain....op 12? (heb niks tegen die gast btw)
Is het weer oude-topics-kicken-tijd? :confused:
Ik vind 't een goede lijst, alhoewel het me in eerste instantie wel opviel dat gitaristen als Slash, Matthew Bellamy en Steve Vai er niet instaan.
Maar als je zelf even na gaat denken...
Even heel duidelijk: ik heb niets tegen Slash. Ik vind hem een erg goede gitarist en zijn sound (ik vind het erg lijken op de Brown-sound van Van Halen, maar goed) en solo's zijn geweldig om naar te luisteren. Maar als je naar de opbouw van zijn riffs gaat kijken, zijn ze erg simpel: wat melodisch spelen van akkoorden, pentatonische solo's... 't Is allemaal erg simpel. Niet dat dat altijd fout is, maar hij is geen vernieuwer of UITZONDERLIJK goede gitarist zoals SRV bijvoorbeeld. Die was trouwens ook geen vernieuwer.
Overigens staat hij wel op #54 in The Best Rock Guitarists of All Time, maar ik weet niet of die van RS is.
Steve Vai mis ik eigenlijk wel in die lijst.
Wat een slechte lijst. Kurt op 12! Hahahahaha! Ongeveer iedereen die hier post speelt hem weg (op sound, timing, creativiteit, snelheid en gevoel).
Iedere lijst waarin Nigel Tufnel niet minimaal in de top 5 staat, is per definitie waardeloos.