hmm ik heb gister op een S1220TKS gespeeld in Amsterdam...wow dat speelt lekker zeg. Mooi geluid, lekkere neck, goede nieuwe floyd rose...Zodra ik me JPM heb ga ik daar denk ik maar voor sparen:)
Printable View
hmm ik heb gister op een S1220TKS gespeeld in Amsterdam...wow dat speelt lekker zeg. Mooi geluid, lekkere neck, goede nieuwe floyd rose...Zodra ik me JPM heb ga ik daar denk ik maar voor sparen:)
ik heb sinds enkele jaren een s classic 420
Het is een zalige gitaar maar ik heb het brugelement wel laten veranderen door een seymour duncan invador en nu scheurt ie veel beter.
De gitaar verbaast me steeds dat ie zo warm klinkt en toch zo dun is.
Enige nadeel vind ik de lak die vind ik in vergelijking met de rest van de gitaar maar magertjes..
Verder vind ik maar heel weinig ibanez-gitaren mooi behalve de sz serie..
Zet mij ook maar op de ledenlijst. Ik heb
JS 10th # 228 (Chrome Boy)
JS Y2K # 002 (Chrtstal Planet)
JPM P1
JPM P2
JPM P3
Jem 77FP (ouwetje uit '88 )
UV 777BK
AS 180
Je zou bijna zeggen dat ik aan Ibanez verslaafd ben :D
Heeft er hier iemand ervaring / adviezen met / over (Doorhalen wat niet van toepassing is :P) 7-strings van Ibanez? K wil namelijk een RG2077XL kopen. Iemand een advies?
SICK! Je hebt echt een droomcollectie man!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StoneCourt
Ik ben super te spreken over mijn RG2027x (de x staat voor piezo :D ). Het is gewoon een klasse-instrument, net als alle andere prestige Ibbies...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SteFender
Waar je heel erg op moet letten is de XL-scale in combi met de 7 snaren. Ik heb weleens op een XL-6snaar gespeeld en dat was door mijn kleine handen geen succes, laat staan als je ook nog een 7-snaar hals hebt. Het spelen op een "gewone" Wizard 7-snaar is me alles meegevallen eigenlijk, maar als je hem kan uitproberen: DOEN!!
Solid mahonie RG7's zijn wel 8 kilo, daar moet je zeker op letten...
Dank je.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez
jezus dat is echt niet normaal die collectie!!!!! (kwijl...kwijl...) kan je een keertje een foto maken van je gitaren???? :lol:
Ik zal eens kijken of ik een keer een digitale camera kan lenen. Zelf heb ik er geen (al mijn geld gaat op aan gitaren :D )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matsvansanten
O_O Inderdaad, foto's!!!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StoneCourt
Hier wat plaatjes van mijn RG2127x:
http://www.dse.nl/~raffel/INDEX.htm
In de toekomst nog een RG2120x en dan is mijn collectie wat Ibanez betreft, compleet. Misschien nog een jemmetje of JPM P2 voor erbij :)