volgens z'n Facebook account woont ie in Sittard; da's ook Limburg en vlak bij Geleen maar net niet helemaal.....https://www.facebook.com/yoni.opdenkamp
Printable View
volgens z'n Facebook account woont ie in Sittard; da's ook Limburg en vlak bij Geleen maar net niet helemaal.....https://www.facebook.com/yoni.opdenkamp
Bij aankopen via marktplaats probeer ik eerst altijd telefonisch contact te krijgen met de verkoper.
Ik hoor dan meestal snel genoeg of ik met een wazig figuur te maken heb of niet.
Als ik er geen goed gevoel bij krijg dan laat ik de aankoop-actie gewoon voorbij gaan.
Met name in de muzikanten-scene heb ik iets te vaak ondervonden dat er nogal wat wazige lui tussen lopen , waar geen afspraken mee te maken zijn , of die van dag-tot-dag leven met een coke - of alcohol verslaving.
Deze mensen proberen zich met een chronisch geld-gebrek staande te houden en zijn daarin zeer inventief met mooie babbels en valse beloftes.
O.a. markplaats geeft ze de mogelijkheid om hun probleem voor eventjes de baas te zijn.
Advies : Neem je verlies , je bent je geld deze keer gewoon kwijt. ( en je bent de enigste niet )
Op verzoek de stand van zaken :
Nog niet terugbetaald, ondanks een vage belofte.
Yoni blijkt geen jongen van z'n woord te zijn en daar heb ik idd. mijn lesje mee geleerd.
Ben gelukkig niet armlastig en heb me al enige maanden bij de situatie neergelegd ( er zijn ergere zaken op de wereld en ik krijg echt geen hoge bloeddruk meer als ik dit typ)
Toch geloof ik, als hij zo doorgaat, dat hij ook zijn lesje ooit wel zal leren ( soort van Karma denk ik maar).
Ooit komt hij de verkeerde tegen en dan is het te hopen dat 'ie een tijdje geen bas meer kan spelen...
Ik ga geen telefoontjes plegen met mensen die hier niets mee te maken hebben, zonde van hun en mijn tijd.
Oftewel niet meer aan denken maar ook niet vergeten.
Vind de reacties en het meedenken hier op het forum trouwens wel top !
Maar feit blijft dus dat Yoni op den Kamp een smerige oplichter is.
Willy, ik zou het er niet bij laten. Ik zou z'n smug-bas spelende fancy schmancy overhemd-dragende semi-hipster smoelwerk zo vaak mogelijk een spiegel voorhouden totdat het laatste greintje geweten eindelijk eens het juiste doet.
Want die 'ik heb het verzonden, maar in bubbelenvelop van de baas' smoes gaat al niet meer op, aangezien meerdere forumleden NA de oplichting nog een poging hebben gedaan om dat setje elementen te bemachtigen en dat ie daar positief op in ging. Fishy to say the least.
:stop:
Het gaat dus om deze "meneer"... lijkt me niet het type dat 7ender beschrijft. Gewoon een oplichtende klootzak.
http://www.lyana.nl/fotoboek/thumb/m...p den Kamp.jpg
Met pek en veren het dorp uit dragen op een spoorbiels, zoals in Lucky Luke.
Nee, Willy is het smartst. Geen energie meer aan besteden.
De truc is doodsimpel en misselijk-makend :
De coke-verslaafde zielepiet zet een fictief artikeltje te koop voor een relatief gering bedrag , en reageert op kopers die uitsluitend ver weg wonen.
De gedupeerde zal zelden in z'n auto stappen voor verhaal , vanwege de tank benzine + dag/avond naar de bliksem.
( totdat ie een keer de verkeerde treft ! )