Top, ik hoor het wel van je! :)
Printable View
Top, ik hoor het wel van je! :)
Dank je! Is in dit geval weer vooral voor Gareth! Leuke gast, en fenomenale gitarist.... zeer vereerd dat ik daar af en toe eens wat mee mag spelen :)
Wellicht kan iemand Blend na het optreden wel afzetten in het dorp. Zal straks eens kijken tot hoe laat de bussen naar Apeldoorn rijden. Weet niet hoe laat er dan nog treinen of bussen naar Ede (als ik me dat goed herinner) rijden.
Bussen naar Apeldoorn rijden tot 00:57 De snelbussen stoppen vroeg, je bent dus wel al snel 3 kwartier onderweg naar het station in Apeldoorn.
hoe laat de laatste bus of trein daar naar Ede gaat weet ik niet.
Is niet meer nodig, het weekendje weg is niet gelukt, dus ik breng Blend ook weer terug.. is maar een klein stukje om..
Ah, stoel extra voor Blend dus :) Mooi, tot vrijdag! Wordt weer leuk!
Allemaal veel plezier alvast morgen, baal ervan dat het niet lukt om erbij te zijn.
Yep, is jammer! Gareth heeft vorig jaar een geweldig optreden neergezet. En ook al speelde hij alleen over mijn AER, door de ruimte was het geluid vergelijkbaar met wat ik van hem in kleine theaters heb gehoord :) ALs nu iemand nog wat podiumbelichting over zou hebben wordt het aardig theaterachtig qua setting :)
Mooie bump, mochten er nog mensen zijn die hem eens live willen zien, meld je aan, er zijn nog wat plekken: studio@gitaarspel.nl
Harald bedankt voor de lieve uitnodiging voor mij en Jaap *via PB ( en dat heb ik natuurlijk allang ook via PB gedaan haha)
wat vinden we t jammer dat t niet lukt, de zegen van nog een nakomertje krijgen haha..nee zonder gekheid ik zou ons frummel niet hebben willen missen , voor geen goud
maar Gareth..die had ik graag live gezien en gehoord! En dan is zo n kleine mama klever niet handig..plus het ontbreken van lieve oma s en tante s die dat wel aankunnen.
ik vergeet dit niet..en zodra wij een keer de kans zien gaan we er bij zijn als je weer wat organiseert!
liefs kris