Oh, dat wist ik niet. Moet je het elke keer waxen als je die covers erafhaalt.. Ik vraag mijn gitaarmannetje wel of ik mee kan kijken terwijl hij dat doet.. :ok:
Printable View
Oh, dat wist ik niet. Moet je het elke keer waxen als je die covers erafhaalt.. Ik vraag mijn gitaarmannetje wel of ik mee kan kijken terwijl hij dat doet.. :ok:
Hmmmmmm....... Misschien is waxen in jouw geval niet eens nodig. Dus anders gewoon die pup covers erop en als ze je te veel fluiten; dan weet je wat je te doen staat.
Even tussendoor.. Nieuwe Marshall Class 5: ~350 euro. Mijn JCM800 combo: voor 425 euro een half jaar geleden aangeschaft op marktplaats..
Zo duur is het allemaal niet als je goed zoekt:sssh:
mijn gitaarmannetje..
als ik dat mannetje was en ik las dat..
de customs en de standards hebben geen tonepros, maar een ander crappy locking ding, en niet eens alle modellen. staar je daar toch niet zo blind op. je hoort t verschil echt niet.
kapjes; effe wat was erin, pickup erin drukken, solderen, en tijdens 't solderen de kap warm maken zodat de was smelt. heb ik ook al tig keer verteld hier ;)
Het vervangen van de kap moet wel goed komen. :ok:
Ik kan ook een wat grotere amp kopen en dan zo'n Marshall MC-2 ministack voor onderweg, hahah..
Ik zeg ga voor een jcm 800 ;super sound, niet veel duurder dan een 2e hands class 5 en als combo nog redelijk compact. Dan heb je echt een amp voor de lange termijn.