-
Hallo Tristan,
Iedereen is welkom en bij deze ben jij natuurlijk ook van harte uitgenodigd. De datum zal ik later afspreken zodra een mooi groepje forumleden bij elkaar heb (en ik de Pedalpro natuurlijk heb gekregen). Ik hou de uitnodiging dus nog even open voor meer gegadigden.
Ik heb even contact gehad met de ontwerper van het apparaat en die wilde nog een paar verbeteringen doorvoeren naar aanleiding van gebruikers feedback. Daarna kan ik hem bestellen en wordt hij z.s.m. verstuurd. Ik wil hem het liefst ook nog een wel weekje alvast thuis hebben voordat ik deze meeting hou.
groet, Theo
-
Bedankt, lijkt me tof, ik ben erg benieuwd. :)
Ik begrijp dat je 'm natuurlijk eerst even zelf aan de tand wil voelen, het is ook veel leuker als jij het ding al een beetje kent en kan uitleggen hoe het ongeveer werkt.
-
Nou ik hoop natuurlijk dat ik er geen spijt van krijg ;-0
Maar ik heb er wel degelijk alle vertrouwen in. Ik heb heb de Pedalpro al een keertje beluisterd op de beurs in Veenendaal en heb hem al een keertje goed aan de tand gevoeld in een detail sessie in een stille studio. Verder heb ik een keertje uitgebreid gesproken met de ontwerper. Ik denk (of weet bijna wel zeker) dat dit een revolutionair aparaat is omdat de sound fenomenaal puur is en werkelijk aan alles is gedacht m.b.t. optimale sigaal/ruis verhoudingen, keuze van de componenten, filters etc. Nou ben ik zelf ooit afgestudeerd in software & electronika maar ik voelde me net een schooljongen. Dit is serieus spul en i.m.o. niet te vergelijken met de standaard effect pedalen.
Het is gewoon verslavend en als je zo'n apparaat een keertje hebt uitgeprobeerd is het gewoon moeilijk om niet enthousiast te raken. Maar we zullen het binnekort wel zien want misschien zijn mijn oren niet meer wat het geweest is ;-)
-
Theo, je maakt ons alleen nog benieuwder met je posts, kappen nou! ;)
Tristan als je mee gaat kunnen we poolen, dan kan er tenminste eentje aan het bier. :)
-
Haha, inderdaad. :D
Ik heb even gekeken, maar het is sowieso zeker wel de moeite waard om te carpoolen, Raalte is nog best een eindje vanuit de randstad. :)
-
Raalte is hartje Salland = :lovelove: (maar idd een eindje rijden vanuit de randstad)
Theo woont ook nog 's erg mooi buitenaf!
Ik verheug me erop.
-
Ah, klinkt goed, altijd leuk om weer eens een ander stukje (Neder)land te zien. :)
-
Zozo, én salland én buitenaf! Brengt de reis uit het westen ons dan ook over onverharde landwegen of kan ik de tomtom deze laten omzeilen? :)
-
Ha ha, welkom in het land der knotwilgen en natuurvijvers. Je kunt er overigens gewoon via de verharde wegen komen hoor. Bijkomend voordeel is dat wat herrie geen bezwaar is voor eventuele buren ;-)
-
Hoe groener hoe beter! :)