Als je niet wat centraler wordst dan in dat stuk f#cking reserve Belgenland haak ik af.
Printable View
Als je niet wat centraler wordst dan in dat stuk f#cking reserve Belgenland haak ik af.
Tja als niemand zich inspant voor een alternatief wordt het Stein. Vanuit Rotjeknor is het best te doen eigenlijk, de auto iets minder dan 2 uurtjes rijden en je bent er. Ik zal wel dienen als vertaler naar het Nederlands ;)
1. Ijselrobo 07
2. Budje
3. Mikeyaxeman
4. Allochthomas
5. Heibel (Squier Partscaster)
6. Ieme 3 strats
7. Niels: 2 strats (minimaal) + amp
8. Ateng(Martin) Tokai Silverstar met Tonerider Pure Vintage PU
9. e!
10. Wabbie (Yannic) : SRV Strat, evt MiM Strat met Texas Specials
11. EJ (Emiel)
Ja het is te doen. Heb familie in Eijsden dus ik ken de rit. Maar dat kosdt me wel gelijk een hele dag dat ik mijn zoontje niet zie. Oet ik ff ernstig over nadenken.....
Tja, er wordt een beetje gedaan alsof Limburg zo'n beetje naast Roemenië ligt... We hebben het over 2-2,5 uur rijden. Ik heb verder gereden voor een leuk evenement.
daar ben ik het wel een beetje mee eens,
ik ga vaker naar de Melkweg in Amsterdam of naar het Sportpaleis in België.
Dat is ook even in de auto zitten, maar als je een gezellige sfeer in de auto hebt, en écht zin hebt om ergens heen te gaan, dan stelt die reis bijna niets voor.
Grtz.
Ijselrobo 07
Leuk oud centrum in Eijsden. Ik heb in Gronsveld gewoond. Die hele regio is net een schilderij, vooral als je nog net iets zuidelijker gaat richting Mheer en dan richting Vaals toert.
Het Limburgse heuvelland (dat overigens op maar 30 km van Stein ligt :soinnocent:) is echt schitterend. Ik ben geen native Limbo, maar het leefgenot is hier echt subliem.
(En nou maar hopen op die gouden Loeki :cheerup:)
Hm, dat is me vanaf Groningen toch echt te gortig, zit ik bijna 8 uur in de auto. Ik pas dit keer even, mocht het nog een andere lokatie worden wil ik er op zich wel heen. Bovendien ken ik mezelf en moet er na die meeting dan ook weer een nieuwe strat komen - ergens moet het ophouden...:D
Dat is waar, maar 2-2.5 uur rijden is toch ook wel best fors en benzine is niet gratis natuurlijk. En dan zijn er nog mensen die geen auto/rijbewijs hebben en op het OV moeten vertrouwen.
Maargoed ik geloof dat het merendeel van de mensen niet zo'n probleem heeft met limburg. Ik wil best naar Stein rijden als dat moet, maar dan moet de datum wel uitkomen.
Centraal is voor iedereen het beste dus ik ga wel wat informeren en dan laat ik het wel weten ok. Tis wel makkelijk als we wat datum gaan prikken en dan gaan kijken wanneer het voor de meesten het beste uitkomt.
Ik ga in ieder geval in Utrecht en omstreken checken.
enne,, ik ken sowieso nog een aantal mensen -die strat's hebben- die het wel leuk vinden om te komen,
maar alleen zij kunnen zich nu niet aanmelden, want ze hebben geen gitaarnet forum account (FOEI :stop:)
dus er komen sowieso nog een aantal mensen meer dan alleen van gitaarnet, natuurlijk mét strat's als het in Stein wordt gehouden.
en ik zie mijn vader morgen weer, dus dan zal ik vragen, en dan kunnen we een datum prikken, mits er nog andere ideeën voor locaties komen.
Grtz.
Ijselrobo 07