ghehe...zo oud? Nope...Welke gitaarleraren? ;) Zit inderdaad een hoop oud spul in, maar op de één of andere manier slaat het wel aan...zelf bij het wat jongere publiek.
Drie sets...tjah...Ik vind het ook niet echt ideaal, maar meeste stemmen gelden. Er zijn er een paar die twee sets van 14 nummers net wat te lang vinden en liever twee pauzes hebben. We hebben het al eerder gedaan en het werd niet als vervelend gezien of als toegift...het werkt dus voorlopig wel. Ik zelf zou het liefst wel twee sets doen, met eventueel één of twee nummers toegift..maar ach ;)

