Nou ja... Is het toch niet voor niets geweest :seriousf:
dat orpheo geen zelfrelectie had is mij wel bekend. Maar daar lees ik gewoon overheen.
Iets in mij zegt dat ik P94 in deze wil hebben.
Printable View
Ja maar dat kun je niet van een ieder verwachten he. Maar wat was er nu met Blom..?? die stond toch niet bekend mensen tegen de haren in te strijken..??
Tja.. mooi geluid maar vind ze nogal lelijk.. dacht meer aan Zebra's..;)Citaat:
Iets in mij zegt dat ik P94 in deze wil hebben.
vooral de manier waarop mac schermt met de - eerlijk toegegeven - te verwachten reacties die op hem worden afgevuurd
daar zou toch niet eenieder hetzelfde mee om zijn gegaan denk ik.. respect :ok: kunnen we allen wat van leren
ik moet mijn sig maar veranderen in 'Gibsons branden...' ipv 'Gibsons breken...' :)
Dat rijmt. ;)
100% mee eens :D
Ik denk dat ik deze, samen met je goldtop, de mooiste uit je collectie vond. Of dat straks nog steeds zo is weet ik niet, afwachten maar.
Ik vind het bij een Tobacco burst ook altijd zo zonde dat het zo zwart wordt, vooral rondom de pu-switch. Als er dan ook nog lak overheen gaat, zie je de houtstructuur en -kleur helemaal niet meer terug.
Dat idee met dat plamuurmes zou ik ter hande nemen om de burst door te trekken tot de toets.
Succes!
Die plamuurmes methode en soldeerbrander truuk ga ik zeker toepassen. Daarna gaat het meeste zwart er weer uitgeschuurd worden totdat ik denk dat het genoeg is. Daarna met een gelige beits en weer schuren. En dan de blanke lak er over. Dan weer schuren en lakken enz enz. Todat er een mooie dekkende laag erop zit en dan polijsten totdat er een glans ontstaat.
Dat is voorlopig het idee. :)
en heel misschien post ik hem dan weer hier. :D
Idem..!!!!
ik denk dat hij hem persoonlijk aan me wil laten zien. Dan kan hij meteen ook mn gitaren checken en zo. :)
Idee vind ik vet, nu nog afwachten of het ook mooi uitgevoerd word.
Veel succes ermee en ik hoop dat het word zoals jij het mooi vind.
(wij hebben hier nog wel een houtkachel staan, mag je ook wel gebruiken :seriousf: )