En daarom kopen sommige mensen een dure gitaar, hoewel ze het met een goedkopere ook af zouden kunnen... Mooie afsluiter, lijkt me.;)
Inleveren....!!!!!! :)
Gr. C.
Printable View
ik heb een dure echte gitaarIGEEN FAKE) en irriteer me enorm....ze kan meer dan ik.tis een 7 snaar en speelt fantastisch maar ik kan er niet mee overweg.maar het is wel een droom gitaar van mij (en vast van vele anderen) en heb die eindelijk.dus dat ook weer gehad en droom weer lekker verder....dat doen gitaristen toch steeds?en ik heb er enorm veel plezier aan.
graag gedaan..maar een nepperd is wel leuk om tijdens een optreden kapot te slaan natuurlijk...
Nee, da's helemaal nep, sla dan ook gewoon een gitaar van twee ruggen kapot :D
inderdaad je hebt gelijk ...tijdens een door de weekse zaterdag op een schoolfeest of bruiloft/gitaarles een jem dna of pmc/1952 lp echt goed totaal woest aan barrels rammen,tot de tremmelo en de tuners doormidden en dat de splinters kapot zijn en doorgaan tot de politie je dwingt te stoppen!
chinese nepperds kunnen er fantastisch uitzien, ze verdienen het om te worden opgehangen, hun producenten,uitvoerders en kopers ook trouwens.